شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 60263
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله نوری همدانی:

همه باید فاطمیه را زنده بدارند

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید در پیامی خطاب به مبلغان ایام فاطمیه گفت: همه بايد فاطمیه را زنده بدارند و این سنتی که نسل بعد از نسل از اهلبیت علیهم السلام تا علماء بزرگ به ما رسید.
همه باید فاطمیه را زنده بدارند
همه باید فاطمیه را زنده بدارند
به گزارش قم نیوز در پیام آیت الله نوری همدانی خطاب به مبلغان آمده است: با سلام و تحیت به همه مبلغان محترم که به مناسبت شهادت بانوی بزرگ اسلام دخت مظلوم پیامبر اکرم(ص) فاطمه زهرا(س) عازم تبلیغ هستند تا حقیقت مظلومیت آن بانو را معرفی کنند و عظمت شخصیتش را بشناسانند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: لازم است همه مبلغان و فضلای محترم که امکان تبلیغ دارند در تعزیت این مصیبت بکوشند و فاطمیه را زنده بدارند و مسلمانان را به این موضوع توجه دهند وعظمت این شخصیت را بازگو کنند انسانی که خداوند عالم او را خیر کثیر می‌داند، بانویی که پدرش عصاره عالم وجود و اشرف مخلوقات عالم است اورا بضعه خود معرفی می‌کند، زنی که سیده نسا عالمیان است و مادر سیدان جوانان اهل بهشت است. باید همه انسانها این بانو را بشناسند و زنان و مردان از او الگو بگیرند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: امروز لازم است هم زندگی فردی حضرت زهرا سلام الله علیها در باب همسرداری و تربیت فرزند و اداره خانه و هم از بعد سیاسی و توجه به نگهداری حاکمیت نبوی و علوی توجه شود. خطبه‌های حضرت فاطمه سلام الله علیها به‌عنوان مهم‌ترین و عالی‌ترین یادگار ایشان بازگو شود. تفکر در حرکت آن حضرت بعد رحلت پیغمبر خاتم تا لحظه شهادت که پیام‌های مهمی دارد ضروری است. بارها گفته‌ایم قبر بی نشان این بانو خود نشانی بلند از مظلومیت است که تا به امروز احدی نتوانست پاسخ این مظلومیت را بدهد.  ما از اهانت به مقدسات دیگران شدیداً جلوگیری میکنیم ولی به این معنا نیست حقایق را نگوییم.

در پایان این پیام تاکید شده است: همه باید فاطمیه را زنده بدارند و این سنتی که نسل بعد از نسل از اهلبیت علیهم السلام تا علماء بزرگ به ما رسید و به برکت نظام اسلامی و شهدای ما که در عملیات‌های دفاع مقدس با رمز یا زهرا آن را زنده نگه داشتند و احیاگر حقیقی بوده‌اند زنده نگه داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwx93.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما