شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 60267
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم

مرحله سوم جشنواره شهر خوب، شهروند خوب برای صنوف استان برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با تأکید بر ادامه‌دار بودن برگزاری جشنواره شهر خوب، شهروند خوب گفت: مرحله سوم این جشنواره به‌صورت صنفی و قشری با رویکرد شغل‌های مختلف به‌زودی در سطح شهر آغاز می‌شود.
مرحله سوم جشنواره شهر خوب، شهروند خوب برای صنوف استان برگزار می‌شود
مرحله سوم جشنواره شهر خوب، شهروند خوب برای صنوف استان برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی با اشاره به اجرای موفق فاز نخست جشنواره نمایشی" شهر خوب، شهروند خوب" اظهار داشت: این جشنواره از 5 دی‌ماه لغایت 5 بهمن‌ماه به مدت یک ماه در سطح شهر قم برگزار شد که با توجه به تأکیدات علما، مراجع، مسئولان و مردم این جشنواره ادامه پیدا خواهد کرد.

وی یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را نهادینه کردن حقوق شهروندی دانست و افزود: ظرفیت هنر و زبان هنر می‌تواند در تأثیرگذاری اقدامات فرهنگی نقش ویژه‌ای داشته باشد و این جشنواره فرصت ارائه معضلات ترافیکی را به زبان هنر فراهم کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: متأسفانه وضعیت رعایت نکات ترافیکی در سطح شهر قم مناسب نیست و این عدم رعایت مسائل ترافیکی سبب بروز ناهنجاری‌های اجتماعی شده است که باید مسئولان استانی نسبت به مسائل فرهنگی دغدغه داشته باشند و راحت از کنار این موضوعات گذر نکنند.

وی با اشاره به اجرای فاز دوم جشنواره شهر خوب، شهروند خوب در مدارس سطح شهر ابراز کرد: در فاز دوم این جشنواره پیش‌بینی 165 اجرا در سطح مدارس توسط هنرمندان بومی ‌شده است که مراحل اجرای آن در حال پیگیری است.

رفیعی یکی از اهداف این جشنواره را فرهنگ‌سازی در استفاده صحیح از موتورسیکلت برشمرد و گفت:  متأسفانه نحوه استفاده و تعداد تصادفات موتورسواران در سطح شهر قم بسیار بالاتر از سطح کشور است و موتورسواران علاوه بر عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، متأسفانه آلودگی‌ها محیطی و حجم زیادی از انرژی اورژانس و مراکز درمانی را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم با تأکید بر ادامه‌دار بودن برگزاری جشنواره شهر خوب، شهروند خوب تصریح کرد: مرحله سوم این جشنواره به‌صورت صنفی و قشری با رویکرد شغل‌های مختلف به‌زودی در سطح شهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0uni.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما