يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 60289
منبع : خبرگزاری مهر
بالاتر از سایر مدعیان؛

تیم بانک ملت قهرمان لیگ بدمینتون باشگاه‌های قم شد

قم نيوز : رقابت‌های لیگ بدمینتون باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم بانک ملت پایان یافت.
تیم بانک ملت قهرمان لیگ بدمینتون باشگاه‌های قم شد
تیم بانک ملت قهرمان لیگ بدمینتون باشگاه‌های قم شد
به گزارش قم نیوز پرونده چهارمین دوره رقابت‌های بدمینتون باشگاه‌های استان قم روز جمعه ۲۷ بهمن بسته شد و تیم بانک ملت موفق شد برای نخستین بار جام قهرمانی مسابقات لیگ بدمینتون استانی را بالای سر ببرد و قهرمان شود.

پس از سال‌ها وقفه، رقابت‌های لیگ بدمینتون استان قم از سال ۹۵ از سر گرفته شد و دومین دوره متوالی و چهارمین دوره در مجموع تاریخ این رقابت‌ها زمستان امسال به انجام رسید که در پایان رقابت ۶ تیم برای کسب قهرمانی بانک ملت گوی سبقت را از سایر تیم‌ها ربود.

این تیم موفق شد با پیروزی در هفته پایانی در سالن اختصاصی بدمینتون مرحوم حامد فرهمند ورزشگاه شهید حیدریان قم، بالاتر از سایر رقبا قرار بگیرد و فورزا نایب قهرمان شد و تیم‌های کنسرو شبنم و عالیان سفر مقام سوم مشترک این مسابقات را کسب کردند.

عالیان سفر در حالی امسال با کسب رتبه سوم مشترک به کار خود پایان داد که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شده بود با این حال تقسیم بازیکنان سطح بالای بدمینتون استان قم در ترکیب تمامی تیم‌ها سبب شده بود سطح تیم‌های حاضر، به هم نزدیک باشد.

بدمینتون قم نیاز به پویایی دارد

رئیس هیئت بدمینتون استان قم در حاشیه این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: بدمینتون قم نیاز به پویایی دارد و ما تلاش کرده‌ایم با برگزاری مسابقات استانی و نیز رنکینگ در ایام مختلف سال این پویایی و نشاط حاصل از رقابت و مسابقه را به بدمینتون بازان قمی تزریق کنیم.

علی پنجه باشی افزود: هیئت بدمینتون استان قم یکی از هیئت‌های فعال در زمینه کسب میزبانی مسابقات در رده‌ها و بخش‌های مختلف اعم از مسابقات قهرمانی کشور، دوره‌های داوری و اردوی استعدادیابی پایه کشور است و در رویدادهای مختلف کشوری نیز حضوری دائمی دارد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به مشکلات تیم بدمینتون بزرگسالان قم برای حضور در لیگ دسته اول یا برتر گفت: مشکل همیشگی ما حامی مالی بوده است و اگر حامی مالی قدرتمندی داشته باشیم حتی می‌توانیم در لیگ برتر هم حضور پیدا کنیم اما به دلیل نبود منابع مالی، حضور ما در لیگ یک نیز با تنگنا مواجه می‌شود.

انتهای پیای / 137
https://qomnews.ir/vdceow8p.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما