دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 60346
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه سه قم خبر داد:

تکمیل عملیات بهسازی و ترمیم آسفالت بلوار شهید خداکرم

قم نيوز : شهردار منطقه سه قم گفت: عملیات بهسازی و ترمیم آسفالت بلوار شهید خداکرم تا پایان بهمن با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
تکمیل عملیات بهسازی و ترمیم آسفالت بلوار شهید خداکرم
تکمیل عملیات بهسازی و ترمیم آسفالت بلوار شهید خداکرم
به گزارش قم نیوز سید شمس‌الدین نعمتی با اشاره به اقدامات این منطقه در راستای اجرای نهضت آسفالت اظهار کرد: شهرداری قم به طور متوازن در سال‌های اخیر پروژه‌ای به عنوان نهضت آسفالت را در شهر قم آغاز کرده و در این راستا بخش عمده معابر شهری در مناطق مختلف بهسازی و ترمیم شده است.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از معابر شهری خصوصاً در منطقه سه فرسوده بوده و نیازمند بهسازی و ترمیم آسفالت است گفت: این برنامه تا حدود زیادی در معابر منطقه اجرایی شده و با اولویت‌بندی در حال ادامه اجرای پروژه برای بهبود شرایط عبور و مرور شهری در قم هستیم.
نعمتی با اشاره به اینکه بلوار شهید خداکرم یکی از معابر پرتردد شهر است که خودروهای سنگین نیز در آن تردد دارند افزود: بهسازی و تراش و ترمیم آسفالت بلوار خداکرم در منطقه سه آغاز شده و به سرعت عملیات اجرایی در حال پیگیری است.
وی هدف از اجرای این پروژه را سهولت در تردد و افزایش ایمنی ترافیک عبوری در این محور عنوان کرد و گفت: این پروژه در حال حاضر آغاز شده و امیدواریم با سرعت قابل توجهی ادامه یافته و تا پایان بهمن پروژه به اتمام برسد.
شهردار منطقه سه افزود: این پروژه در بلوار شهید خداکرم حدفاصل پل شهید دستغیب تا میدان شهید اوسطی(پلیس راه) به طول سه کیلومتر و با هزینه 56 میلیارد ریال اجرایی شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqpaq.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما