دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 60363
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

بسكتباليست‌هاي معلول قم در سومين اردوي تيم ملي ايران

قم نيوز : دبير هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از دعوت دو تن از بسكتباليست‌هاي معلول قم به دور جديد تمرينات تيم ملي بسكتبال با ويلچر ايران خبر داد.
بسكتباليست‌هاي معلول قم در سومين اردوي تيم ملي ايران
بسكتباليست‌هاي معلول قم در سومين اردوي تيم ملي ايران

دبير هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد
بسكتباليست‌هاي معلول قم در سومين اردوي تيم ملي ايران
دبير هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از دعوت دو تن از بسكتباليست‌هاي معلول قم به دور جديد تمرينات تيم ملي بسكتبال با ويلچر ايران خبر داد.

به گزارش قم نیوز محمود شریفی امروز اظهار کرد: بازیکنانی که در ترکیب دو تیم باشگاهی ایثار قم و اتحاد قم در لیگ‌های باشگاهی کشور حضور داشته و از نیروی جوان و انگیزه بالا برای پیشرفت در بسکتبال با ویلچر برخوردار هستند به تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: محمد محمدنژاد ملی‌پوش باشگاه ایثار قم که امسال با تیمش در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به مقام قهرمانی رسید و رضا عیوضی بازیکن تیم اتحاد قم که امسال تیمش در لیگ دسته اول ایران به عنوان قهرمانی دست یافت اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند.

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به دعوت کادر فنی تیم ملی از 21 بازیکن به اردوی جدید تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران، ابراز کرد: این سومین مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی ملی‌پوشان است که از امروز رسما آغاز شده و تا چهارم اسفند ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان تیم بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان در سومین مرحله از تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور پرقدرت در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی آماده می‌شوند، اردویی که در کمپ تیم‌های ملی ورزش‌های جانبازان و معلولین تشکیل شده است.

شریفی اضافه کرد: در این اردو علاوه بر دو ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر استان قم بازیکنانی از استان‌های فارس، تهران، خوزستان، اصفهان، ایلام، اردبیل، خراسان‌رضوی، گلستان، مازندران، یزد، زنجان و مرکزی نیز حضور دارند و زیر نظر محمدرضا دستیار تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین مازیار میرعظیمی مربی تیم ملی است و غلامرضا نامی به عنوان کمک مربی و یاسر گیلکی به عنوان مربی بدنساز تمرینات تیم ملی را زیر نظر دارند، ضمن اینکه سرپرستی این اردو تا چهارم اسفند ماه بر عهده احمد شکری قرار دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxxn-.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما