دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 60364
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

درخشش كشتي‌گيران قم با كسب 4 مدال انتخابي تيم‌هاي ملي

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از موفقيت كشتي‌گيران نوجوان و جوان قم در كسب چهار مدال پيكارهاي انتخابي تيم‌هاي ملي ايران خبر داد.
درخشش كشتي‌گيران قم با كسب 4 مدال انتخابي تيم‌هاي ملي
درخشش كشتي‌گيران قم با كسب 4 مدال انتخابي تيم‌هاي ملي
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان ایران مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در سال 2018 را پیش‌رو دارند، پیکارهای انتخابی تیم ملی در هر دو رده سنی برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران فرنگی‌کار نوجوان قم برای مبارزه با حریفان خود راهی شهرستان سیرجان شده بودند، اضافه کرد: امیر عبدی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در سیرجان با ایستادن روی سکوی سوم موفق به کسب نشان برنز این رقابت‌ها شد.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان 96 کشتی‌گیر در هشت مرحله مجموعا 198 کشتی در سالن ورزشی امام علی (ع) سیرجان برگزار کردند و تیم اعزامی قم توسط امیر عبدی مدال در وزن ۵۱ کیلوگرم به یک نشان برنز رسید، ضمن اینکه هادی جواهری و محمدامین جبالی‌فر در اوزان ۴۵ و ۶۰ کیلوگرم با شکست در مسابقه سوم مشترک به مقام پنجم بسنده کردند.

وی سپس به موفقیت کشتی‌گیران جوان قم در کسب سه نشان طلا، نقره و برنز انتخابی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی اشاره و بیان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با حضور 91 کشتی‌گیر در هشت مرحله و با برگزاری 196 کشتی همراه بود و تیم کشتی فرنگی قم به سه نشان رنگارنگ دست پیدا کرد.

وزیری عنوان کرد: در این پیکارها علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست دادن تمام حریفان خود به مقام قهرمانی و نشان طلا رسید، محمدجواد رضایی در حالی که از راه‌یابی به دیدار پایانی این رقابت‌ها بازماند اما در مسابقه رده‌بندی پیروز از میدان خارج شد و به نشان برنز وزن ۶۳ کیلوگرم دست یافت.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین محمدرضا رضایی فرنگی‌کار وزن ۸۲ کیلوگرم تیم منتخب جوانان هیأت کشتی قم با غلبه بر دیگر رقبای خود راهی مسابقه فینال شد ولی با پذیرفتن شکستی ناباورانه در دیدار نهایی عنوان نیاب‌قهرمانی و نشان نقره را نصیب تیم هیأت قم کرد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdci5paq.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما