دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : 60388
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته پنجم از دور برگشت ليگ برتر رقم خورد

برتري قاطع ياسين‌پيشرو قم برابر تكواندوكاران البرز

قم نيوز : تكواندوكاران تيم ياسين‌پيشرو قم در ديداري حساس از هفته پنجم دور برگشت ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور برابر تيم هیأت البرز صاحب برتري قاطع شدند.
برتري قاطع ياسين‌پيشرو قم برابر تكواندوكاران البرز
برتري قاطع ياسين‌پيشرو قم برابر تكواندوكاران البرز
به گزارش قم نیوز شاگردان یوسف کرمی در تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم با انگیزه به دست آوردن یک برد دیگر و کاهش فاصله خود با تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر تکواندو مردان ایران امروز در دیداری حساس به مصاف هیأت البرز رفتند و با برد از زمین مسابقه خارج شدند.

مسابقه یاسین‌پیشرو قم و هیأت البرز از هفته پنجم دور برگشت فصل 1396 لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور در خانه تکواندو به انجام رسید و نماینده قم در روزی که انیگزه بالاتری نسبت به مسابقات قبل برای بردن نشان داد با برتری قاطع 6 بر یک صاحب امتیازات کامل این دیدار شد.

این در حالی است که امسال شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان ایران با عنوان جام خلیج‌فارس و یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم با حضور 11 تیم به انجام می‌رسد و یاسین‌پیشرو قم با هدایت یوسف کرمی ملی‌پوش اسبق و مدال‌آور این رشته از مسابقات جهانی و المپیک به میدان می‌رود.

رقبای یاسین‌پیشرو قم در این فصل تیم‌های پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، هیات تکواندو البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، لوازم خانگی کن و هیات تکواندو شمال‌شرق هستند و رقابت‌ها در خانه تکواندو به انجام می‌رسد.

مسابقه یاسین‌پیشرو قم و هیأت البرز سومین دیدار هفته پنجم دور برگشت این فصل بود که در پایان مبارزات آن، شاگردان یوسف کرمی با نتیجه 6 بر 2 به برتری رسیدند تا امیدوارانه‌تر به رتبه‌های بالاتر جدول رده‌بندی این دوره از پیکارهای لیگ برتر تکواندو مردان ایران بیاندیشند.

در این مسابقه دانیال برزگری در وزن اول، میثم اسکندری در وزن سوم، مهدی یوسفی در وزن چهارم، رامین حسین‌قلی‌زاده در وزن پنجم و محسن جباری در وزن ششم تکواندوکاران پیروز تیم یاسین‌پیشرو قم برابر تیم هیأت تکواندو البرز بودند تا این تیم صاحب سه امتیاز مسابقه شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcevx8p.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما