دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 60391
منبع : خبرگزاری فارس
مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

عرضه ۲ هزار عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب استان قم

قم نيوز : مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم گفت: در این نمایشگاه بخش ویژه دفاع مقدس با حضور ۲۴ ناشر و حدود ۲ هزار عنوان کتاب فعال است.
عرضه ۲ هزار عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب استان قم
عرضه ۲ هزار عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب استان قم
به گزارش قم نیوز حمید خرمی در ویژه برنامه نمایشگاه کتاب دین که به صورت زنده از شبکه استانی قم پخش ‌شد، اظهار کرد: در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین ۱۰۷ ناشر از کشور‌های لبنان، سوریه، عراق، اردن و ترکیه و همچنین نمایندگانی از کشور‌های مصر، عربستان، کویت و تونس حضور دارند.

وی ضمن تشکر از همکاری همه نهادها و مراکز در برگزاری نمایشگاه افزود: باهماهنگی و تعامل‌های صورت گرفته، پارکینگ برای بازدیدکنندگان فراهم شده است و مراجعین می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ استفاده کنند.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بخش ویژه دفاع مقدس با حضور ۲۴ ناشر و حدود ۲ هزار کتاب فعال است؛ همچنین براساس هماهنگی‌های صورت گرفته هر شب برنامه‌های ویژه‌ای با حضور خانواده‌های شهدا در بخش دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش کودک و نوجوان نمایشگاه استان قم ادامه داد: در بخش کودک نمایشگاه ۲۵ ناشر تخصصی کودک با حدود ۵ هزار عنوان کتابی که در سه سال گذشته منتشر شده است حضور دارند؛ همچنین حدود ۵۰۰ عنوان کتاب کودک به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و اسپانیولی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

خرمی عنوان کرد: در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم کتاب‌های دانشگاهی، عمومی، حقوق، هنر، پزشکی و کودک نوجوان عرضه می‌شود.

وی گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) پنجمین ‌نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم روز سه‌شنبه در نوبت صبح تعطیل است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizpaq.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما