سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 60401
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
با حضور بیش از ۴۰ طراح از سرتاسر جهان:

هفته «لباس های اسلامی و محجبه» در لندن برگزار شد

قم نيوز : هفته «لباس های اسلامی و محجبه» در لندن با حضور بیش از ۴۰ طراح لباس از سرتاسر جهان و تولید کنندگان البسه حجابی با استقبال قابل توجهی در لندن برگزار شد.
هفته «لباس های اسلامی و محجبه» در لندن برگزار شد
هفته «لباس های اسلامی و محجبه» در لندن برگزار شد
به گزارش قم نیوز به نقل از دیلی میل، هفته «لباس های اسلامی و محجبه» در لندن با حضور طراحان و تولیدکنندگان لباس های پوشیده برگزار شد.

بیش از 40 طراح البسه اسلامی از سرتاسر جهان روسری ها، پوشاک بلند و حجابی و البسه گشاد و محجوبی را که طراحی کرده بودند در نمایشگاه سالانه این هفته که توسط شرکت «هوتا الان» برپا شده بود به نمایش گذاشتند.

امسال یکی از باشکوه ترین سال ها برای حجاب در انگلستان محسوب می شد و در هفته حجاب لندن آخرین سبک های لباس های محجبه، عباها و روسری ها به نمایش گذاشته شده و با استقبال قابل توجهی روبرو شدند.

دومین نمایشگاه این رویداد دو روزه در بلومزبری واقع در ویکتوریا برگزار شده و البسه و پوشاک حجابی در معرض دید تماشاگران قرار گرفت. دیگر فعالیت های این هفته شامل کارگاه های آموزشی و نشست های گفتمان درباره حجاب و قوانین «شریعت اسلامی» بودند. از دیگر مباحث این رویداد شبکه سازی و بحث های تجاری و همچنین ایجاد یک کلیینیک زنان و زایمان بود.

گفتنی است کارشناسان صنعت پوشاک انگلیسی بر این باور هستند که «لباس اسلامی» یکی از رو به رشد ترین بازارها در جهان محسوب می شود.

دینا توکیو وبلاگ نویس محجبه که بیش از 1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، این رویداد را «انقلابی» توصیف کرده بود.

وی در مصاحبه ای گفته است: به نظر می رود برندهای تجاری نیز با تنوع جمعیتی همراه شده اند و اکنون زمان آن رسیده که شبکه های اجتماعی نیز همراهی شان را نشان دهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6yni.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما