سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 60403
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

دعوت ستاره واليبال نشسته قم به اردوي تيم ملي ايران

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از دعوت چهره شاخص و ستاره واليبال نشسته قم به اردوي آماده‌سازي تيم ملي خبر داد.
دعوت ستاره واليبال نشسته قم به اردوي تيم ملي ايران
دعوت ستاره واليبال نشسته قم به اردوي تيم ملي ايران
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: در هفته جاری سه تن از بهترین‌های ورزش جانبازان و معلولین استان قم به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده‌اند، در حالی که دو نفر آنها در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر هستند و یک نفر به اردوی تیم ملی والیبال نشسته می‌رود.

وی اضافه کرد: این دو رشته ورزشی جزو رشته‌های شاخص فعال در هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به شمار می‌روند و در المپیک 2016 به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل دو سهمیه برای ورزش قم به ارمغان آوردند، سهمیه‌ای که با طلای والیبال نشسته المپیک موجی از شادی را در قم ایجاد کرد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به دعوت محمد محمدنژاد و رضا عیوضی از رشته بسکتبال با ویلچر به اردوی تیم ملی، عنوان کرد: برای حضور در مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته ایران نیز از حسین گلستانی ملی‌پوش طلایی قم دعوت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال نشسته ایران خود را برای حضور موفق و پرقدرت در بازی‌های پاراآسیایی 2018 به میزبانی جاکارتای اندونزی آماده می‌کند، ابراز کرد: این اردو با دعوت از بازیکنان مد نظر کادر فنی تیم ملی از روز یازدهم اسفند ماه به میزبانی تهران آغاز می‌شود.

پیروزمنش با اشاره به برگزاری این اردو تا روز هفدهم اسفند ماه در کمپ تیم‌‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، عنوان کرد: در این اردو بازیکنانی از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، گیلان، البرز، اصفهان، گلستان، قم، مرکزی و قزوین حضور دارند.

وی در پایان اظهار کرد: حسین گلستانی از قم در حالی به این اردو می‌رود که در فصل جاری مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور عضو تیم والیبال نشسته هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بوده و بازی‌های موثری برای این تیم انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc10qe.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما