سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 60405
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته فوتسال استان قم خبر داد

عضویت گل فوتسال قم در تيم المپيك

قم نيوز : مسوول كميته فوتسال هیأت فوتبال استان قم از دعوت فوتساليست مستعد قم به اردوي آماده‌سازي جديد تيم اميد المپيك ايران خبر داد.
عضویت گل فوتسال قم در تيم المپيك
عضویت گل فوتسال قم در تيم المپيك
به گزارش قم نیوز رضا بمانی امروز اظهار کرد: دور جدید تمرینات و اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال امید المپیک ایران از اول اسفند ماه آغاز می‌شود و بازیکنان دعوت شده به این اردو در مرکز ملی فوتبال زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه علی صانعی ملی‌پوش اسبق این رشته و سرمربی تیم ملی در جام جهانی 2012 هدایت تیم امید المپیک ایران را بر عهده دارد، ابراز کرد: با نظر سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک بازیکنانی از استان‌های مختلف به اردو دعوت شده‌اند و محمدجعفر گل نیز نماینده قم در جمع ملی‌پوشان است.

مسوول کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم افزود: بازیکنان دعوت شده به این اردو از استان‌های تهران، خوزستان، ایلام، اصفهان، قزوین، مرکزی، مازندران، خراسان‌رضوی، کردستان، لرستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و قم هستند و این تیم خود را برای میادین برون‌مرزی سال آینده آماده می‌کند.

وی افزود: علیرضا بیات، محمد جعفرزاده و نوید کومار از تهران، فرهاد ابراهیمی از خوزستان، محمدرضا طهماسبی، مهدی علیزاده و سجاد دارابی از ایلام، مسعود یوسفی و مهدی مهدی‌خانی از اصفهان، امیرعباس رستمی از قزوین به همراه علیرضا صدیق، مهدی زرچینی و رضا تمیزی از مرکزی در این اردو حضور می‌یابند.

بمانی عنوان کرد: رضا قنبری از مازندران، سجاد عادلی‌پور و سجاد سرباز از خراسان‌رضوی، شادمان کریمی از کردستان، امیرصفر بیرانوند از لرستان، بلال اسماعیلی از آذربایجان‌غربی و سالار آقاپور از آذربایجان‌شرقی بازیکنانی هستند که محمدجعفر گل ملی‌پوش فوتسال قم باید برای عضویت ثابت در تیم المپیک ایران با آنها رقابت کند.

وی در پایان به نحوه و کیفیت برگزاری رقابت‌های سال جاری لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های قم اشاره و بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان بازی‌ها در قالب دسته‌های اول، دوم و سوم به انجام رسید و در سایر رده‌های سنی نیز این لیگ با کیفیت مطلوبی برگزار شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcene8p.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما