چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 60419
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر حوزه‌های علمیه:

برگزاری نمایشگاه کتاب دین فرصت و ظرفیت عظیمی است

پیشرفت و جهش در برگزاری نمایشگاه کتاب دین مشهود است
قم نيوز : امام جمعه قم گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین فرصت و ظرفیت بسیار عظیمی است اما با توجه به ظرفیتی که استان قم دارد، همچنان نیز امکان پیشرفت کمی و کیفی در برگزاری این نمایشگاه وجود دارد.
برگزاری نمایشگاه کتاب دین فرصت و ظرفیت عظیمی است / پیشرفت و جهش در برگزاری نمایشگاه کتاب دین مشهود است
برگزاری نمایشگاه کتاب دین فرصت و ظرفیت عظیمی است / پیشرفت و جهش در برگزاری نمایشگاه کتاب دین مشهود است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علیرضا اعرافی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین اظهار کرد: نمایشگاه کتاب دین در سال‌های گذشته نیز در شهر قم برگزار شده بود ولی نمایشگاه سال جاری با سال‌‌های گذشته تفاوت زیادی دارد و امسال شاهد یک پیشرفت و جهش در برگزاری آن هستیم.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین در قم افزود: در شهر قم از سراسر کشور و بیش از ۱۰۰ کشور دنیا اندیشمند و پژوهشگر حضور دارند و هیچ شهری در کشور ظرفیت استان قم را ندارد و همین ظرفیت است که قم را از دیگر شهرها متمایز می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: افزایش حضور ناشران داخلی، حضور ناشرانی از کشور‌های عربی و مسلمانان، استقبال بسیار خوب مردم، عرضه‌ کتاب‌ به زبان‌های دیگر و اختصاص بخش ویژه‌ای به کتاب‌های کودک و نوجوان در این دوره از نمایشگاه بسیار درخشان و ارزشمند است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین فرصت و ظرفیت بسیار عظیمی است اما با توجه به ظرفیتی که استان قم دارد، همچنان نیز امکان پیشرفت کمی و کیفی در برگزاری این نمایشگاه وجود دارد.

امام جمعه قم در پایان با بیان اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه، نماز جمعه در حرم مطهر برپا می‌شود گفت: برگزاری نمایشگاه در مصلی قدس و پیوند کتاب و مصلی امری بسیار پسندیده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhxem.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما