چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 60429
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت کاراته استان قم خبر داد

رقابت 9 کاراته‌کای قم برای کسب سهمیه آسیا و المپیک

قم نيوز : دبیر هیأت کاراته استان قم از قرار گرفتن نام 9 کاراته‌‌کای قم در بین نفرات دعوت شده به مرحله نخست انتخابي تيم‌های ملی نوجوانان و جوانان خبر داد.
رقابت 9 کاراته‌کای قم برای کسب سهمیه آسیا و المپیک
رقابت 9 کاراته‌کای قم برای کسب سهمیه آسیا و المپیک
به گزارش قم نیوز سعید برخوردار امروز اظهار کرد: بعد از برگزاری رقابت‌های کشوری کاراته نوجوانان و جوانان در سنندج، از سوی کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اسامی کاراته‌کاهای راه‌یافته به مرحله نخست انتخابی تیم ملی مشخص شد.
وی با بیان اینکه این انتخابی روز ششم اسفند ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: مرحله نخست انتخابی تیم‌های ملی کاراته پسران ایران به منظور شناخت و گزینش برترین‌ها برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات المپیک 2018 بوینوس‌آیرس به انجام خواهد رسید.
دبیر هیأت کاراته استان قم ابراز کرد: این مرحله از رقابت‌ها با حضور نفرات سوم مشترک مسابقات کشوری در شهرهای اصفهان و سنندج و همچنین نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود تا در هر وزن یک نفر برگزیده شود.
وی در ادامه با اشاره به اسامی نفرات دعوت شده از قم، خاطرنشان کرد: در رده سنی نوجوانان تنها احمد حیدری به نمایندگی از نوجوانان مستعد و آینده‌دار کاراته قم به انتخابی تیم ملی دعوت شده و در وزن منهای 52 کیلوگرم با حریفان شرکت کننده در این دوره مسابقه می‌دهد.
برخوردار با بیان اینکه هشت کاراته‌کای قم نیز در انتخابی تیم ملی جوانان به میدان می‌روند، اضافه کرد: این کاراته‌کاها در اوزان منهای 55، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم با حریفان خود مسابقه می‌دهند، در حالی که حسن دولی‌خانی و امیر شایگان در وزن منهای 55 به روی تاتامی می‌روند.
وی یاد آور شد: در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم دارنده رتبه سوم مسابقات کشوری یعنی مهدی پاشاپور به میدان خواهد رفت، در وزن منهای 68 کیلوگرم محمود نعمتی دیگر کاراته‌کای قمی دارنده رتبه سوم در این انتخابی به مبارزه می‌پردازد و در وزن منهای 76 کیلوگرم نفر دعوت شده از قم امیر نجفی است.
دبیر هیأت کاراته استان قم در پایان اظهار کرد: در وزن به اضافه ۷۶  کیلوگرم نیز نفر سوم مسابقات کشوری یعنی علیرضا برخورداری و محمد سینا عبدالحسینی انتخاب شده‌اند و دیگر نفر دعوت شده به انتخابی تیم ملی در این وزن رضا خوش‌دونی فراهانی از قم است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaoyni.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما