چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 60430
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرمسؤول انتشارات دلهام مطرح کرد

«فناوری‌های فوق پیشرفته» در صدر پرفروش‌ها

چاپ کتب علمی برای رده‌های سنی کودک و نوجوان
قم نيوز : مدیرمسؤول انتشارات دلهام بابیان اینکه «فناوری‌های فوق پیشرفته» مجموعه‌ای ۴ جلدی است، گفت: این کتاب مجموعه‌ای از موجودات فضایی، دنیای مجازی، همانندسازی و هوش مصنوعی است و به‌َ‌‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتب به‌شمار می‌رود.
«فناوری‌های فوق پیشرفته» در صدر پرفروش‌ها/ چاپ کتب علمی برای رده‌های سنی کودک و نوجوان
«فناوری‌های فوق پیشرفته» در صدر پرفروش‌ها/ چاپ کتب علمی برای رده‌های سنی کودک و نوجوان
به گزارش قم نیوز علی رضا شریفی‌راد بااشاره به اینکه انتشارات دلهام به چاپ کتب علمی برای رده‌های سنی کودکان و نوجوانان اهتمام دارد، اظهار کرد: این انتشارات از سال ۷۵ آغاز به‌کار کرده‌است.

وی بابیان اینکه حدود نیمی از این کتب به‌صورت ترجمه شده‌است، افزود: کتبی که برای چاپ در نظر گرفته می‌شود حاوی مطالب آموزشی در زمینه‌های مختلف جانورشناسی، معرفی مشاهیر و غیره است.

مدیرمسؤول انتشارات دلهام مجموعه ۴ جلدی «فناوری‌های فوق پیشرفته» را مورداشاره قرار داد و ابراز کرد: این کتاب مجموعه‌ای از موجودات فضایی، دنیای مجازی، همانندسازی و هوش مصنوعی است و به‌َ‌‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتب به‌شمار می‌رود.

وی با تاکید براینکه وضع بازار کتاب بسیار نامناسب است، ادامه داد: متاسفانه قیمت بالای کاغذ و عدم توان خرید مردم سبب شده تا کتب تولیدی در انبارها باقی بماند و تولید عناوین جدید نیز به تاخیرافتد.

شریفی‌راد بابیان اینکه حدود ۵ سال است که هیچ کتابی از سوی انتشارات تالیف و تدوین نشده‌است، گفت: فعلا هیچ اقدام جدیدی در دستور کار قرار ندارد و چاپ مجدد کتب گذشته نیز به‌ندرت صورت می‌گیرد.

وی بااشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب در غرفه سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم گردآوری شده‌است، افزود: برخی کتب با وسایل دست‌سازی ارائه شده که توجه زیادی را به خود جلب کرده‌است.

مدیرمسؤول انتشارات دلهام خاطرنشان کرد: این‌گونه محصولات جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد، همچنین کودکان و نوجوانان در حین سرگرمی مطالب مختلفی را می‌آموزند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccx0qe.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما