چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 60434
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیته دفاع شخصی استان قم خبر داد

کسب 4 مدال دفاع شخصی کشور توسط ورزشکاران قم

قم نيوز : رئیس کمیته دفاع شخصی هیأت جود، جوجیتسو و کوراش استان قم از موفقیت ورزشکاران قم در کسب چهار مدال پیکارهای دفاع شخصی قهرمانی کشور خبر داد.
کسب 4 مدال دفاع شخصی کشور توسط ورزشکاران قم
کسب 4 مدال دفاع شخصی کشور توسط ورزشکاران قم
محمدرضا بابائیان امروز اظهار کرد: کسب سه عنوان نایب‌قهرمانی و یک مقام سومی مسابقات دفاع شخصی قهرمانی کشور توسط سعید زرندی، ابوالفضل شیری، محمدحسین فکری و علی‌اصغر سلیمانی یک دستاورد بسیار ارزنده برای ورزش قم و خانواده بزرگ هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش است.

وی ادامه داد: کسب مدال از مسابقات دفاع شخصی قهرمانی کشور نشان داد که در ین رشته ورزشکاران توانمندی داریم و در صورت کار و تلاش و همچنین توجه بیشتر یقینا در آینده‌ای نزدیک به دست آوردن موفقیت‌ها و مدال‌های مرغوب‌تر و بیشتر دور از دسترس قمی‌ها نیست.

رئیس کمیته دفاع شخصی هیأت جود، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: تیم دفاع شخصی قم در اوزان منهای 62، 67، 73، 80، 97 و به اضافه 97 کیلوگرم عازم این دوره از مسابقات شد و در وزن منهای 62 کیلوگرم مهدی عالمی و مهدی حاجی و در وزن منهای 67 کیلوگرم ابوالفضل شیری و علی بیگدلی رقابت کردند.

وی ابراز کرد: در وزن منهای 73 کیلوگرم علی اشرفی و محمدعلی ملاحسینی، در وزن منهای 80 کیلوگرم جواد کلانتری و علی‌اصغر سلیمانی، در وزن منهای 97 کیلوگرم محسن ولی‌زاده و احسان ولی‌زاده و در وزن به اضافه 97 محمدحسین فکری با حریفان به رقابت پرداختند.

بابائیان سپس به مدال‌آوران تیم هیأت قم اشاره و بیان کرد: ابوالفضل شیری از باشگاه جودو و دفاع شخصی سید معصوم مقام‌نایب قهرمانی وزن منهای 67 کیلوگرم مسابقات دفاع شخصی قهرمانی کشور را کسب کرد و محمدحسین فکری از باشگاه دفاع شخصی انصارالمهدی (عج) به مقام نایب قهرمانی وزن به اضافه 97 کیلوگرم رسید.

وی که سرمربیگری تیم دفاع شخصی قم را نیز در این رقابت‌ها عهده‌دار بود، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات قهرمانی دفاع شخصی کشور علی‌اصغر سلیمانی در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم به نمایندگی از باشگاه جودو و دفاع شخصی سید معصوم (ع) مدال برنز کسب کرد.

رئیس کمیته دفاع شخصی هیأت جود، جوجیتسو و کوراش استان قم اضافه کرد: همچنین شاهد کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره سعید زرندی در وزن منهای 73 کیلوگرم مسابقات دفاع شخصی قهرمانی کشور بودیم، در حالی که این ورزشکار از باشگاه جودو و دفاع شخصی حضرت معصومه (س) اعزام شده بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtt93.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما