چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 60442
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران:

مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه خواهران تا ۲۰ اسفند تمدید شد

قم نيوز : معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران از تمدید مهلت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد.
مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه خواهران تا ۲۰ اسفند تمدید شد
مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه خواهران تا ۲۰ اسفند تمدید شد
به گزارش قم نیوز محمود خالقی امروز با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه خواهران تا پایان بهمن تعیین شده بود، اظهار کرد: به منظور فراهم آمدن امکان حضور سایر علاقه‌مندان در حوزه‌های علمیه خواهران، مهلت پذیرش و ثبت‌نام تا ۲۰ اسفند ماه تمدید شد.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات لازم در مورد حوزه‌های علمیه خواهران و ثبت‌نام را از طریق پایگاه اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی اینترنتی www.whc.ir  و مدارس علمیه خواهران سراسر کشور دریافت کنند.
معاون آموزش حوزه‌‌های علمیه خواهران با بیان اینکه پذیرش سطح ۲ در حوز‌ه‌های علمیه خواهران آزمون ورودی ندارد و آزمون به صورت شفاهی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۰۹ مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور برای تحصیل طلاب سطح ۲ وجود دارد که طلاب به صورت حضوری، نیمه حضوری و پاره وقت در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.
وی ادامه داد: در سطح ۳ نیز ۶۸ مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور وجود دارد که آزمون ورودی این سطح در روز ۱۴ اردبیهشت سال ۱۳۹۷ برگزار می‌شود البته تحصیل در سطح ۳ به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری است.
خالقی با اشاره به پذیرش طلاب خارجی در حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: براساس توافق‌نامه‌ای که میان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه المصطفی به امضا رسیده است، طلاب غیر ایرانی نیز می‌توانند در حوزه‌های علمیه خواهران پذیرش شده و مشغول به تحصیل شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0jdv.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما