کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی آثار تربیتی نماز در ورزش قم

خبرگزاری فارس , 2 اسفند 1396 ساعت 14:30

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی دعوت به نماز و آثار تربیتی نماز در ورزش قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: با حضور مربیان و طلاب عزیز فعال در ورزش با توجه به اهمیت تبیین جایگاه نماز در دین مبین اسلام و تأکیدهای بزرگان دین، برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین ‌کارگاه آموزشی‌ شیوه‌های دعوت‌ به نماز در قم برگزار شد.

وی اضافه کرد: این کارگاه ‌‌به میزبانی هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم و با حضور حجت‌الاسلام خوش‌کلام رئیس کمیته فرهنگی هیأت جودو و نمایندگان هفت هیأت ورزشی دیگر نظیر کاراته، تکواندو، کونگ‌فو و هنرهای رزمی، بوکس، ورزش‌های رزمی، ‌ووشو و ژیمناستیک در کنار جودو برگزار شد.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: نخستین کارگاه آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز و آثار تربیتی آن به میزبانی هیأت جودو و با نظارت معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان قم به میزبانی تالار بعثت فرهنگسرای جوان  قم به انجام رسید.

وی در ادامه به درخشش بانوان جوجیتسوکار قم در مسابقات قهرمانی زنان ایران خبر داد و بیان کرد: در مسابقات جوجیتسو قهرمانی ایران و انتخابی تیم ملی خانم پریسا حیدری در وزن منهای 70 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود مقتدرانه به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

متقی خاطرنشان کرد: همچنین در این دوره از رقابت‌ها دیگر نماینده تیم اعزامی هیأت قم یعنی خانم خدیجه رضایی که از چهره‌های موفق ورزش بانوان قم و عنوان‌دار میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی است عنوان پنجمی این پیکارها را ر وزن منهای ۶۲ کیلوگرم به دست آورد ولی خوشبختانه هر دو نفر به تیم ملی جوجیتسو بانوان دعوت شدند و جا دارد به واسطه پیشرفت‌های این رشته از تلاش‌های مرتضی سریشی رئیس کمیته جوجیتسو هیأت قم تقدیر کنیم.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 60445

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60445/برگزاری-نخستین-کارگاه-آموزشی-آثار-تربیتی-نماز-ورزش-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir