چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 60446
منبع : خبرگزاری فارس
در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان شد

تلاش مسؤولان برای کاهش حوادث و سوانح در کشور

مسؤولان مقدمات تشییع و تکریم پیکر جانباختگان حادثه هواپیما را فراهم کنند
قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی جان باختن جمعی از هموطنان در سانحه هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج را تسلیت گفت.
تلاش مسؤولان برای کاهش حوادث و سوانح در کشور/مسؤولان مقدمات تشییع و تکریم پیکر جانباختگان حادثه هواپیما را فراهم کنند
تلاش مسؤولان برای کاهش حوادث و سوانح در کشور/مسؤولان مقدمات تشییع و تکریم پیکر جانباختگان حادثه هواپیما را فراهم کنند
به گزارش قم نیوز در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: بار دیگر سانحه‌ای دلخراش و اندوه‌بار دل مردم شهید پرور و صبور ایران اسلامی را داغدار نمود و سنگینی عزا را در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برای ملت ایران  و خانواده های مصیبت دیده دو چندان کرد.

در این پیام افزوده شده است: این روزها که سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن جمعی از هم میهنان عزیزمان موجبات تاسف و تاثر گردیده، لازم است مسئولان‌ امر ضمن تحقیق و تفحص دقیق درباره‌ این‌ حادثه‌، با تقویت مدیریت و اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش اینگونه حوادث و سوانح برنامه ریزی کنند.

در این پیام آمده است: همچنین ضمن آرزوی توفیق برای نیروهای امدادی، امیدواریم مسئولان امر مقدمات تشییع و تکریم پیکر جانباختگان و تسلای خاطر بازماندگان را فراهم کنند.

در پایان این پیام تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت این حادثه اسفناک به عموم مردم ایران اسلامی، از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و خانواده های آنان مسئلت می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmxem.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما