چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 60453
منبع : خبرگزاری فارس
«مجتمع شهدای بعثت قم

پیکر شهید گمنام به خاک سپرده شد

قم نيوز : پیکر آخرین شهید از 6 شهید گمنام دفاع مقدس قم، صبح همزمان با ایام فاطمیه(س) در مجتمع شهدای بعثت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قم تشییع و خاکسپاری شد.
پیکر شهید گمنام به خاک سپرده شد
پیکر شهید گمنام به خاک سپرده شد
به گزارش قم نیوز پیکر یک شهید بی نشان دفاع مقدس، امروز در میان استقبال پرشور مسؤولان و کارکنان مجتمع شهدای بعثت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و یگان‌های نیروهای نظامی استان قم در این مجتمع تشییع و پس از مرثیه سرایی علی مالکی نژاد، رضا ایزدی و جوشقانیان به مناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) به خاک سپرده شد.

این مراسم با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در نمازخانه مجتمع شروع شد و پس از انجام مراسم تشریفات و احترامات نظامی، پیکر مطهر شهید بی نشان 28 ساله تفحص شده در عملیات بدر در شرق دجله، در محلی که به این منظور آماده سازی و گل آرایی شده بود، آرام گرفت.

همچنین حجت الاسلام وکیلی ناطق پدر سه شهید در مراسم تشییع، طی سخنانی به بیان اهمیت یاد شهید و ذکر شهدای گمنام پرداخت.

در مراسم مذکور حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی معاون جامعه و مردم حوزه علمیه قم، نمایندگانی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و واحدهای تابعه در قم، مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان قم، مسؤولان موسسه اعتباری کوثر و مسئولانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران قم حضور داشتند.

این شهید بزرگوار، آخرین شهید از 6 شهید گمنامی بود که همزمان با ایام فاطمیه(س) در قم تشییع و خاکسپاری شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxkn-.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما