چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 60458
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم:

قوی‌ترین مردان و زنان قم عازم مسابقات طناب کشی کشور شدند

قم نيوز : رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از اعزام قوی‌ترین مردان و زنان قم به مسابقات طناب کشی قهرمانی کشور خبر داد.
قوی‌ترین مردان و زنان قم عازم مسابقات طناب کشی کشور شدند
قوی‌ترین مردان و زنان قم عازم مسابقات طناب کشی کشور شدند
به گزارش قم نیوز سعید توکلی اظهار داشت: رشته طناب کشی یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی است که مسابقات آن به صورت همه ساله و در ۲ بخش مجزای مردان و زنان برگزار می‌شود و استان قم امسال هم در بخش مردان و هم در بخش زنان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

وی افزود: بر این اساس مسابقات طناب کشی مردان کشور به میزبانی شوشتر در استان خوزستان برگزار می‌شود و تیم طناب کشی استان قم با ترکیب قوی‌ترین ها، با ۸ ورزشکار عازم محل برگزاری این مسابقات شد تا برای حضور بر روی سکو تلاش کند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: تیم طناب کشی قم در این مسابقات با ترکیب سعید اسماعیل سعادت، حمید یزدی، مجتبی کاسب‌سعادتی، قاسم سعادت خانی، ولی‌الله فتوحی، علی سعادتمند، علی موسوی و محمدرضا سعادت خانی مسابقه می‌دهد و مربیگری و سرپستی این تیم بر عهده مصطفی گودرزی است.

توکلی بیان داشت: در بخش زنان نیز تیم طناب کشی استان قم راهی با ۹ ورزشکار و یک مربی راهی مسابقات قهرمانی کشور در شوشتر خواهد شد که این تیم نیز برای موفقیت انگیزه دارد و امیدوار به موفقیت این تیم هستیم گرچه تیم قم کار سختی در پیش خواهد داشت.

وی عنوان کرد: سارا زند، رضوان زند، فاطمه زند، ندا زند، معصومه عبدالحسینی، معصومه کریمی، فرزانه صادقی، زینب قاسمی و فرشته طالبی نفراتی هستند که در قالب تیم طناب‌کشی بانوان استان قم راهی شوشتر در استان خوزستان شدند تا در رقابت‌های قهرمانی کشور با رقبای خود دیدار کنند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: به دنبال توسعه بیشتر در رشته‌هایی چون بیس بال، راگبی ، کریکت، سافت بال، فلوربال،  ورزش‌های هوایی و دارت هستیم و خوشبختانه قم در زمره استان‌هایی است که رشته‌های ورزشی در حال توسعه در آن با استقبال مواجه می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc40qe.2bqxp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما