کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل استاندارد استان قم مطرح کرد

لزوم اصلاح تعرفه‌های بازرسی توسط شورای عالی استاندارد

خبرگزاری فارس , 2 اسفند 1396 ساعت 18:15

مدیرکل استاندارد استان قم گفت: تعرفه‌های بازرسی توسط شورای عالی استاندارد تصویب شده است که باید توسط این شورا اصلاح شود.


به گزارش قم نیوز منصور فرزانه ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به افزایش نرخ تعرفه‌های بازرسی استاندارد از واحدهای تولیدی اظهار کرد: این تعرفه‌ها به صورت ملی افزایش پیدا کرده است و پیگیر اصلاح تعرفه‌های بازرسی استاندارد هستیم تا تعرفه‌ها کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: پیشنهاد کردیم که بازرسی انرژی از واحدهای تولیدی استان قم هر چند سال یک بار صورت بگیرد، تعرفه این بازرسی‌ سنگین است و در صورت عدم انجام بازرسی جریمه‌های سنگینی به واحدهای تولیدی استان اعمال خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان قم افزود: تخلفات شرکت‌های بازرسی استانی را مورد بررسی قرار داده و تذکرات لازم را به این شرکت‌ها ارائه کردیم.

فرزانه در پایان با اشاره به ترکیب شورای عالی استاندارد خاطرنشان کرد: جمعی از مدیران اجرایی و قضایی کشور در این شورا حضور دارند و تعرفه‌های بازرسی توسط شورای عالی استاندارد تصویب شده است که باید توسط این شورا اصلاح شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 60461

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60461/لزوم-اصلاح-تعرفه-های-بازرسی-توسط-شورای-عالی-استاندارد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir