کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیوند با خشونت‌طلبان سیاست همیشگی جریان دوخرداد

رابطه لیدرهای اصلاح‌طلب با دراویش داعشی+ تصاویر

جهان نیوز , 2 اسفند 1396 ساعت 21:30

اصلاح طلبان در پرستیژهای سیاسی خود را همواره مخالف خشونت معرفی می کنند ولی در همین چند سال اخیر از قداره کش‌های فتنه 88، داعشی های سوریه!، اغتشاشگران 96 و حتی اینک دراویش داعشی نیز به نوعی حمایت کرده اند.


 به گزارش قم نیوز سه مامور جوان نیروی انتظامی و دو بسیجی در جنایت کم سابقه دراویش داعشی در خیابان پاسداران مظلومانه به شهادت رسیدند. اما اصلاح طلبان همچنان درباره نفی خشونت می نویسند و حتی نیروی انتظامی را به رعایت حقوق شهروندی توصیه می کنند.

اصلاح طلبان عموما در برابر برخی جنایات در سال های اخیر بیش از آنکه آشوبگران را تخطئه کنند، دستگاه های امنیتی و انتظامی را مورد نقد قرار داده اند و یا چنان موضع گرفته اند که جماعت آشوبگر از آنها ناراحتی به دل نگیرند و احیانا احساس تنهایی نکنند!

نکته جالب اینجاست که اصلاح طلبان در پرستیژهای سیاسی خود را همواره مخالف خشونت معرفی می کنند ولی در همین چند سال اخیر از قداره کش‌های فتنه 88، داعشی های سوریه!، اغتشاشگران 96 و حتی اینک دراویش داعشی نیز به نوعی حمایت کرده اند.
 

 
دیروز صادق زیبا کلام از تئورسین های جران اصلاحات طی توییتی نوشته است: دراویش جرمی علیه امنیت ملی مرتکب نشده اند، جرم واقعی آنها تمکین نکردن از قرائت حکومتی از مذهب است!


کد مطلب: 60464

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60464/رابطه-لیدرهای-اصلاح-طلب-دراویش-داعشی-تصاویر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir