پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۱
کد مطلب : 60468
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دوومیدانی استان قم خبر داد

اعزام 5 بانوي دوومیدانی‌كار قم به مسابقات داخل سالن ايران

قم نيوز : رئيس هیأت دوومیدانی استان قم گفت: پنج بانوي دوومیدانی‌كار قم براي كسب عناوين برتر مسابقات داخل سالن قهرماني بانوان جوان ايران به ميدان مي‌روند.
اعزام 5 بانوي دوومیدانی‌كار قم به مسابقات داخل سالن ايران
اعزام 5 بانوي دوومیدانی‌كار قم به مسابقات داخل سالن ايران
به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز اظهار کرد: ترکیب تیم اعزامی بانوان هیأت دوومیدانی قم به مسابقات قهرمانی داخل سالن کشور در حالی مشخص شد که این رقابت‌ها در رده سنی جوانان با حضور نمایندگان استان‌های مختلف در تهران به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به عضویت پنج بانوی دوومیدانی‌کار در ترکیب تیم هیأت قم، بیان کرد: این نفرات در رشته‌های 400 متر، 60 متر با مانع و پرتاب وزنه مدعی کسب مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز هستند، ضمن اینکه فاطمه سراقی به عنوان مربی و سرپرست این تیم را همراهی می‌کند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: در این تیم زهرا رضایی در رشته 400 متر، لیلا خدری در 400 متر و 60 متر با مانع، فاطمه سلیمانی در رشته‌های 60 متر و 60 متر با مانع با حریفان رقابت می‌کنند، ضمن اینکه دو نماینده ما در پرتاب وزنه خانم‌ها سمانه برزگر و مریم عزیزی هستند.

وی سپس به درخشش تیم جوانان قم در مسابقات بخش پسران دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور اشاره و ابراز کرد: در رده‌بندی بخش تیمی این مسابقات تیم قم با کسب 43 امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت، در حالی که تهران (الف) با 58 امتیاز قهرمان شد و اصفهان با 39 امتیاز روی سکوی سوم ایستاد.

رضایی از درخشش بی‌نظیر دوومیدانی‌کاران قم در رشته‌های پرش با نیزه،ق 60 متر با مانع، چهار در 400 متر امدادی و چند رشته دیگر مسابقات قهرمانی داخل سالن جوانان کشور به نیکی یاد کرد و افزود: تک تک اعضای تیم در این رقابت‌ها خوش درخشیدند و بر اعتبار دوومیدانی قم افزودند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم در پایان اظهار کرد: پس از کسب مقام قهرمانی نوجوانان ایران، مقام قهرمانی در لیگ امید و عنوان نایب‌قهرمانی تیم ماراتن قم در سال جاری، کلکسیون افتخارات دوومیدانی قم با کسب عنوان نایب‌قهرمانی داخل سالن جوانان ایران تکمیل شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjo09.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما