پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : 60469
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده انتشارات دانشگاه قم مطرح کرد

«روش تحقیق با تاکید بر علوم اسلامی» درصدر پرفروش‌ها

«دوره حقوق تعهدات» از افتخارات فرهنگ حقوقی است
قم نيوز : نماینده انتشارات دانشگاه قم بابیان اینکه کتاب «روش تحقیق با تاکید بر علوم اسلامی» به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب انتشارات به‌شمار می‌رود، گفت: این کتاب برای افرادی که با روش تحقیق آشنایی ندارند بسیار مناسب است.
«روش تحقیق با تاکید بر علوم اسلامی» درصدر پرفروش‌ها/«دوره حقوق تعهدات» از افتخارات فرهنگ حقوقی است
«روش تحقیق با تاکید بر علوم اسلامی» درصدر پرفروش‌ها/«دوره حقوق تعهدات» از افتخارات فرهنگ حقوقی است
به گزارش قم نیوز ابوالفضل محمودی بااشاره به اینکه انتشارات دانشگاه قم با نام انتشارات اشراق در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده‌است، اظهار کرد: این انتشارات کار خود را با چاپ قرآن در مدرسه عالی قضایی سابق دانشگاه قم آغاز کرده‌است.

وی بابیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف به چاپ رسیده‌است، افزود: کتاب‌ها با موضوعاتی چون فنی مهندسی، ادبیات، فلسفه، حقوق، ریاضی، برق و غیره به چاپ می‌رسند.

محمودی با اشاره به اینکه در سال ۹۶، ۱۰ عنوان کتاب تالیف و تدوین شده‌است، عنوان کرد: دوره حقوق تعهدات، روش تحقیق با تاکید بر علوم اسلامی و تفکر ازجمله کتب تولیدی انتشارات به‌شمار می‌روند.

وی کتاب «دوره حقوق تعهدات» را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: کتاب الوسیط فی شرح القانون المدنی الجدید از جمله آثار حقوقی ارزشمند به نویسندگی عبدالرزاق سنسهوری است که در ۱۲ مجلد به چاپ رسیده‌است.

نماینده انتشارات دانشگاه قم با تاکید براینکه کتاب مذکور از افتخارات فرهنگ حقوقی به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: آشنایی نویسنده با فقه اسلامی و حقوق غربی و نیز حضور وی در تدوین قانون مدنی چندین کشورعربی سبب شده تا این کتاب در جایگاه رفیعی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد بسیاری از کتب چاپ‌شده در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گردآوری شده‌است، افزود: اساتید گروه‌های فلسفه،کلام، حقوق و غیره برای ارتقا آن رشته مجلاتی را در این زمینه‌‌ها به چاپ می‌رسانند که بسیار مورد استفاده دانشجویان و سایر اساتید قرار می‌گیرد.

محمودی کتاب «روش تحقیق با تاکید بر علوم اسلامی» را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: این کتاب به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب انتشارات از فصل‌های پردازش اطلاعات، نگارش اطلاعات، ویرایش اطلاعات و گزارش اطلاعات تشکیل‌شده و کتابی مناسب برای افرادی است که با روش تحقیق آشنایی ندارند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdceoe8p.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما