پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب : 60470
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

راهیابی 3 جوجیتسوکار قم به تیم‌های ملی

تشکیل اردوی نوجوانان جودوکار در قم
قم نيوز : رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از انتخاب سه تن از استعدادهای جوجیتسو قم برای عضویت در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران خبر داد.
راهیابی 3 جوجیتسوکار قم به تیم‌های ملی / تشکیل اردوی نوجوانان جودوکار در قم
راهیابی 3 جوجیتسوکار قم به تیم‌های ملی / تشکیل اردوی نوجوانان جودوکار در قم
به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: امیرمحمد عابدینی، حسین سلیمانی و محمد طالبی سه تن از جوجیتسوکاران مستعد و آینده‌دار قم با توجه به قابلیت‌های فنی بالایی که دارند برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان جوجیتسو فراخوانده شده‌اند.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی جوجیتسو رده‌های سنی پایه از پنجم اسفند ماه آغاز می‌شود، اضافه کرد: این سه جوجیتسوکار قم در کنار دیگر نفرات دعوت شده به اردو تا دهم اسفند زیر نظر کادر فنی تمرینات آماده‌سازی را برای اثبات شایستگی‌های خود به منظور عضویت در تیم ملی برگزار می‌کنند تا بهترین‌ها برای اعزام‌ به رقابت‌های پیش‌بینی شده در سال آینده برگزیده شوند.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با بیان اینکه مجموعه ورزشی انقلاب تهران از این اردو میزبانی می‌کند، افزود: علاوه بر سه ملی‌پوش جوجیتسو استان قم، نمایندگان استان‌های تهران‏، چهار محال و بختیاری، گیلان و مازندران نیز به تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی در ادامه به تشکیل اردوی استعدادیابی تیم جودو نوجوانان در قم اشاره و بیان کرد: با حضور جودوکاران برتر رده سنی نوجوانان، اردوی آماده‌سازی و استعدادیابی تیم نوجوانان قم زیر نظر استاد والی از اول اسفند ماه به میزبانی باشگاه جودو سید معصوم قم برگزار می‌شود تا اعضای تیم برای حضور در مسابقات کشوری به مرز آمادگی مطلوب برسند.

متقی همچنین به برگزاری یک دوره مسابقات جودو در در بخش خلجستان قم اشاره و بیان کرد: ۶۰ جودوکار در مسابقاتی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در ترکیب تیم‌های باشگاه خلجستان و باشگاه پردیسان قم در بخش خلجستان با یکدیگر رقابت کردند و در حاشیه این پیکارها آیین تجلیل از قهرمانان استانی و کشوری جودو بخش خلجستان نیز برگزار شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzt93.ak9zu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما