پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۳
کد مطلب : 60472
منبع : خبرگزاری مهر
با سخنرانی آیت الله یزدی:

اولین اجلاسیه منشور روحانیت در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : دبیر ستاد رونمایی از منشور حوزه و روحانیت گفت: اولین اجلاسیه منشور روحانیت فردا پنج‌شنبه همراه با رونمایی از این اثر و با سخنرانی آیت الله یزدی در دارالشفاء برگزار می‌شود.
اولین اجلاسیه منشور روحانیت در قم برگزار می‌شود
اولین اجلاسیه منشور روحانیت در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام علی مهدی‌زاده در نشست خبری مراسم رونمایی از منشور حوزه و روحانیت که غروب چهارشنبه در کتابخانه حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: سال ۱۳۶۷ امام خمینی(ره) پیام تاریخی و مهمی را به حوزه دادند که تحت عنوان منشور حوزه و روحانیت بود. این پیام مدتی بعد از رحلت امام مغفول یا فراموش شد که موسسه حدیث لوح و قلم تدوین این منشور را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه این اثر طی ۱۰ سال تلاش و جمع آوری و در ۱۵ مجلد تولید شده است، گفت فردا سوم اسفند در اجلاسیه منشور روحانیت منشور حوزه و روحانیت به دست آیت الله اعرافی و با سخنرانی آیت الله یزدی رونمایی می‌شود.

 دبیر ستاد رونمایی از اثر منشور حوزه و روحانیت عنوان کرد: این اثر شرح مبسوطی از سخنان مقام معظم رهبری، مطالبات و فرمایشات ایشان درخصوص حوزه و روحانیت است.

وی افزود: بعد از رونمایی نشست‌هایی با عنوان نشست حوزه دین و ترویج و گفتمان سازی خواهیم داشت و جلساتی برای بررسی و حتی نقد آن برگزار می‌کنیم.

حجت السالام مهدی‌زاده با بیان این که هدف ما تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه و جامعه است، ابراز داشت: ترویج بیانات مقام معظم رهبری برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: این اثر بعد از رونمایی تقدیم  کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای مطالعه و بهره‌وری می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcir5aq.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما