پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 60476
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم در بازدید از نمایشگاه کتاب:

فضای مجازی نتوانسته کتاب را بین مردم کم رنگ کند

قم نيوز : استاندار قم گفت: استقبال از نمایشگاه کتاب دین خوب بوده و این مسئله علاقمندی جوانان و مردم را به کتاب و کتابخوانی می‌رساند و نشان می‌دهد که مردم همچنان به این مقوله همچنان نگاه خوبی دارند و نمی‌توان گفت با تاثیر فضای مجازی علاقه مردم به کتاب کمتر شده است.
فضای مجازی نتوانسته کتاب را بین مردم کم رنگ کند
فضای مجازی نتوانسته کتاب را بین مردم کم رنگ کند
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب قم با اشاره به اینکه تفاوت پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم با سال گذشته این است که در فضایی بزرگتر و با ظرفیت بیشتر و بهتر شکل گرفته است، اظهار کرد: از نظر شکلی و ظاهری چیدمان خوبی صورت گرفته و راهنمایی خوبی برای بازدیدکنندگان چه برای یافتن غرفه‌های مورد نظر خود و چه برای انتخاب کتاب طراحی شده است.

وی ادامه داد: انتظار هم همین است برنامه ریزی به شکلی صورت گیرد که مخاطبان به سهولت کتاب‌های مورد نیاز خود را در این فضای گسترده پیدا کنند و به هدفشان برسند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه این نمایشگاه از نظر محتوا، تعداد و موضوع کتاب‌ها قابل توجه است، بیان کرد: در حوزه کتاب دین ناشران از کشورهای مختلف به نمایشگاه دعوت شدند و در حوزه عمومی هم به ویژه در بحث دفاع مقدس و کودک و نوجوان کارهای خوب، جدید و قابل توجهی انجام شده است.

صادقی افزود: در گفت و گو با ناشرین، تاکید کردند که استقبال از نمایشگاه خوب بوده و البته گاهی اوقات ممکن است حضور منتج به خرید نشود ولی علاقمندی جوانان و مردم را به کتاب و کتابخوانی می‌رساند که به این مقوله همچنان نگاه خوبی دارند و نمی‌توان گفت با تاثیر فضای مجازی علاقه مردم به کتاب کمتر شده است.

وی با اشاره به اینکه از استقبال گرم مردم از نمایشگاه خوشحال شدم، ابراز کرد: به برگزار کنندگان پیشنهاد دادیم در خصوص شکل، نحوه برگزاری و سیستم خدمات دهی مناسب‌تری که دسترسی متقاضی به نیازهایش را تسهیل کند و امسال نیز مورد توجه بوده است، کار کنند تا ایرادات و درخواست‌های مردم و ناشرین برای نمایشگاه‌های بعدی لحاظ شده و در سال‌های آتی نمایشگاه‌ها با شکلی بهتر و مطلوب‌تر از امروز برگزار شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcce0qe.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما