کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

انتخاب 13 جودوکار قم برای اعزام به مسابقات نونهالان ایران

خبرگزاری فارس , 3 اسفند 1396 ساعت 10:55

دبیر هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از راهیابی 13 جودوکار به ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز علیرضا معتضدی امروز اظهار کرد: به دنبال برگزاری پیکارهای انتخابی درون اردویی و پایانی تیم رده سنی نونهالان جودو قم و بررسی دقیق عملکرد جودوکاران حاضر در این پیکارها، با نظر کمیته فنی هیأت نفرات دعوت شده به اردو مشخص شدند، نفراتی که با توجه به پرورش یافتن زیر نظر مربیان با دانش جودو قم آینده بسیار خوب و درخشانی دارند.

وی با بیان اینکه نفرات برگزیده برای عضویت در ترکیب تیم منتخب هیأت جودو قم به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شده‌اند، اضافه کرد: بر این اساس تیم منتخب قم متشکل از جودوکاران اوزان منهای 30، 34، 38، 42، 46، 50، 55، 60، 73 و به اضافه 73 کیلوگرم اعزام می‌شود.

دبیر هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: در وزن منهای 30 کیلوگرم محمدرضا آریانی و محمود مقدم، در وزن منهای 34 کیلوگرم محمدحسین شیشه‌گران و محمد اسماعیل‌گل و در وزن منهای 38 کیلوگرم محمدرضا سعیدی در ترکیب تیم نونهالان قم قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 42 کیلوگرم ارشیا بیگی و ابوالفضل پورمحمد، در وزن منهای 46 کیلوگرم محمدمهدی اسدی، در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم محمدامین نصرتی، در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم ابوالفضل حنفی، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم محمدجواد محبی، در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم مهدی علیایی و در وزن به اضافه 73 کیلوگرم ابوالفضل هاتفی دیگر راه‌یافته‌ها به اردوی نهایی تیم نونهالان جودو قم هستند.

معتضدی یاد آور شد: تمام نفرات برگزیده شده برای انجام اقدامات اداری و ارائه مدارک خود به منظور شرکت در مسابقات جودو رده سنی نونهالان قهرمانی کشور باید در هماهنگی با سرمربی تیم اقدام کنند، در مجموع تیم بسیار خوبی است و توانایی درخشش در مسابقات را دارد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 60477

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60477/انتخاب-13-جودوکار-قم-اعزام-مسابقات-نونهالان-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir