پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 60478
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ برتر واليبال نشسته مردان ايران

واليباليست‌هاي معلول قم به مصاف هیأت اراك مي‌روند

قم نيوز : واليباليست‌هاي معلول قم در ديداري از هفته پاياني فصل 1396 مسابقات ليگ برتر واليبال نشسته باشگاه‌هاي كشور برابر هیأت اراك به ميدان مي‌روند.
واليباليست‌هاي معلول قم به مصاف هیأت اراك مي‌روند
واليباليست‌هاي معلول قم به مصاف هیأت اراك مي‌روند
به گزارش قم نیوز بازی‌های این فصل لیگ برتر والیبال نشسته مردان ایران از امروز تا چهارم اسفند ماه با برگزاری ۶ دیدار هفته پایانی پیگیری می‌شود و تیم هیأت جانبازان و معلولین استان قم در آخرین مسابقه خود برابر تیم هیأت اراک به میدان خواهد رفت.

مردان توپ و تور معلول قم که نخستین فصل حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی والیبال نشسته ایران را تجربه می‌کنند، با وجود فراز و نشیب‌ در کسب نتیجه مقابل حریفان، مجموعا امیدوار کننده ظاهر شده‌اند و آخرین بازی را در مقابل تیم هیأت اراک انجام می‌دهند.

دیدارهای هفته چهارم و پایانی از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته از امروز با برگزاری ۶ مسابقه به میزبانی شهرهای تبریز، ارومیه، آبادان و اراک به انجام می‌رسد و رقابت تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز و جامعه معلولین مازندران برای کسب عنوان قهرمانی حساسیت بالایی دارد.

در نخستین دیدار این هفته تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز  و روان‌کارهای گلستان در تبریز با یکدیگر دیدار می‌کنند و شهرداری ارومیه در خانه میزبان جامعه معلولین مازندران است اما در دیگر دیدارها، امروز پالایش نفت آبادان  به ذوب‌آهن اصفهان می‌رود و هیات اراک میزبان تیم والیبال نشسته هیات جانبازان و معلولین قم است.

دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه با روان‌کارهای گلستان و گسترش‌فولاد تبریز با جامعه معلولین مازندران بازی‌های پایانی این فصل لیگ برتر والیبال نشسته مردان ایران است، در حالی که جدال نمایندگان تبریز و مازندران تعیین کننده قهرمان این فصل از مسابقات خواهد بود.

تیم والیبال نشسته هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در حالی به مصاف رقبای خود می‌رود که در این تیم بازیکنان با سابقه عضویت در تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان ایران نظیر حسین گلستانی، مرتضی جعفری، سیدحسین حسینی‌جد، حسن حسین‌لو و چند چهره دیگر بازی می‌کنند، نفراتی که سال‌های گذشته عضو دیگر تیم‌های لیگ برتری بوده‌اند و امسال تیم هیأت قم را در لیگ برتر تشکیل داده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceve8p.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما