پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 60490
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگي اجتماعي سازمان اوقاف و امور خيريه مطرح كرد

استفاده از ايده‌هاي تبليغي براي تبليغ در ايام تعطيلات نوروز

قم نيوز : معاون فرهنگي اجتماعي سازمان اوقاف و امور خيريه گفت: روش تبلیغی در ایام تعطیلات عید نوروز منبر و سخنرانی نیست. سال‌هاي گذشته روي ایده‌های تبلیغی کار شده و روش نوین تبلیغی در قالب چهره به چهره، چند رسانه‌ای، استفاده از ابزارها و فناوری‌های روز صورت گرفته است.
استفاده از ايده‌هاي تبليغي براي تبليغ در ايام تعطيلات نوروز
استفاده از ايده‌هاي تبليغي براي تبليغ در ايام تعطيلات نوروز
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام احمد شرفخانی امروز با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع امامزادگان اظهار کرد: این طرح شامل برنامه های فرهنگی  خدمت رسانی به مسافران نوروزی استکه امسال به صورت گسترده دنبال می شود.

وی بیان اینکه روش تبلیغی در ایام تعطیلات عید نوروز منبر و سخنرانی نیست گفت: سال‌های گذشته روی ایده‌های تبلیغی کار شده و روش نوین تبلیغی در قالب چهره به چهره، چند رسانه‌ای، استفاده از ابزارها و فناوری‌های روز صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بقاع امامزادگان دیگر در قم در کنار حرم حضرت معصومه(س) است؛ شعاع نورانی و تابش نور حضرت معصومه(س) سبب شده که دیگر امامزادگان کمت رمشاهده شوند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی در بقاع امامزادگان گفت: اگر بخواهیم در برابر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مقابله کنیم بهترین مکان بقاع امامزادگان است بنابراین کار تبلیغی و برنامه‌ریزی بقاع امامزادگان را شروع کردیم و هر اندازه از نظر فعالیت و برنامه جلوتر می‌رویم شبکه‌های ماهواره‌ای علیه امامزادگان کار تبلیغی منفی را انجام می‌دهند.

شرفخانی عنوان کرد: بخشی از بقاع متبرکه به عنوان پایگاه‌های مهم تبلیغ قرآن و عترت و مجموعه‌های مبارزه با جنگ نرم دشمن شدند. اکنون در بقاع امامزادگان برنامه مهارت‌های زندگی فردی، تحکیم، ازدواج و تربیت فرزند با نگاهی علمی و روانشناسی آغاز شده است و امسال در بیش از هزار و 900 بقاع متبرکه ترتیل‌خوانی برگزار شد.

وی با اشاره به ظرفیت بقاع امامزادگان پس از پیروزی انقلاب گفت: بقاع امامزادگان پس از پیروزی انقلاب اضافه نشدند بلکه غبار مظلومیت از این اماکن برداشته شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: ساختمان میراثی 900 بقعه امامزاده ثبت ملی است و فعالیت مالی بقاع متبرکه در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به طور آنلاین نشان داده می‌شود.

وی عنوان کرد: اکنون دشمنان از برگزاری برنامه‌ها در بقاع امامزادگان ناراحت هستند و در فضای مجازی با نگاه دشمنی و سست کردن اعتقادات مردم کارهایی کاذبانه و دروغین انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciu5aq.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما