پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 60492
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم:

ارتقاء سطح کیفی و کمی نمایشگاه کتاب قم قابل تقدیر است

قم نيوز : فرمانده نیروی انتظامی استان قم ارتقاء سطح کمی و کیفی نمایشگاه کتاب استان قم را اقدامی ستودنی و قابل تقدیر دانست.
ارتقاء سطح کیفی و کمی نمایشگاه کتاب قم قابل تقدیر است
ارتقاء سطح کیفی و کمی نمایشگاه کتاب قم قابل تقدیر است
به گزارش قم نیوز کاظم مجتبایی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه کتاب اگر چه کار مشکلی است ولی به دلیل اثرگذاری آن بر فرهنگ عمومی و همچنین ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در جامعه کار بسیار با ارزشی است، اظهار کرد: اگر ارتقاء فرهنگ را که یکی از مسیرهای آن کتابخوانی و توجه به کتاب در جامعه است بخواهیم به خوبی در جامعه حس و مشاهده کنیم باید نسبت به کتابخوانی و انتشار کتاب‌های مفید تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در این خصوص در سطح کشور به ویژه در استان قم هر ساله با برپایی نمایشگاه‌های کتاب تلاش شده در ارتقاء فرهنگ عمومی اثرگذاری شود.

 فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به بازدید از غرفه‌های نمایشگاه کتاب دین و کتاب استان قم، ابراز کرد: با تلاش مسؤولان و عوامل اجرایی نمایشگاه امسال چه در بعد کمیت و چه در بعد کیفیت ارتقاء یافته است.

مجتبایی افزود: اراده مسؤولان برگزاری نمایشگاه بر این است که روز به روز و سال به سال فضای نمایشگاه، فضای معنادارتری باشد و در توسعه فرهنگی، اجتماعی، علمی و معرفتی جامعه اثر گذار باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauyni.49nwo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما