پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 60502
منبع : خبرگزاری فارس

نخستین یادواره ملی 222 شهید ایل زند در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس ستاد نخستین یادواره ملی 222 شهید ایل زند گفت: این یادواره با سخنرانی حجت‌الاسلام ذوالنوری و تجلیل از خانواده 27 شهید ایل زند در آستان امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار می‌شود.
نخستین یادواره ملی 222 شهید ایل زند در قم برگزار می‌شود
نخستین یادواره ملی 222 شهید ایل زند در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز محمد غفور زند با بیان اینکه نخستین یادواره ملی 222 شهید ایل زند سوم اسفندماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود اظهار کرد: این یادواره پنجشنبه و از ساعت 19 با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط قاری بین‌المللی امیر گائینی در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) آغاز خواهد شد.

وی افزود: قرائت پیام حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی به مناسبت این یادواره و اعلام برنامه توسط مجری، دیگر بخش مراسم خواهد بود و سخنرانی کوتاهی به منظور بیان اهداف و اهمیت برگزاری یادواره شهدا ایراد می‌شود.

رئیس ستاد نخستین یادواره ملی 222 شهید ایل زند با اشاره به خاطره‌گویی حاج علی مالکی‌نژاد از رزمندگان دوران دفاع مقدس در بخش بعدی این یادواره خاطرنشان کرد: سخنران ویژه مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: در ادامه سید مهدی میرداماد از مداحان مشهور کشورمان به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به مداحی و روضه‌خوانی می‌پردازد.

غفور زند گفت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و اهدای تندیس یادواره و لوح تقدیر از شهدا به 27 نفر از خانواده‌های آنها که همگی از ایل زند از چندین استان به شمار می‌روند، پایان‌بخش مراسم خواهد بود؛ لازم به ذکر است که اهدای تندیس به خانواده معظم شهدا با حضور مسئولان استانی و کشوری و چند تن از بزرگان خاندان زند قم صورت می‌گیرد.

گفتنی این یادواره به صورت زنده از سیمای مرکز قم شبکه نور، پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccipqe.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما