جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 60517
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز اعلام کرد

اجراي عمليات جوان سازي گياهان چند ساله فضاي سبز معابر اصلي شهر قم

قم نيوز : مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم از اجراي عمليات جوان سازي گياهان چند ساله فضاي سبز معابر اصلي شهر خبر داد.
اجراي عمليات جوان سازي گياهان چند ساله فضاي سبز معابر اصلي شهر قم
اجراي عمليات جوان سازي گياهان چند ساله فضاي سبز معابر اصلي شهر قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان در خصوص توجه به مقوله حفظ، نگهداری و مراقبت از فضای سبز، اظهار داشت: عملیات جوان سازی گیاهان چند ساله فضای سبز معابر اصلی شهر Top working هم اکنون در معابر و خیابان های اصلی شهر قم در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: در این طرح که با هدف طراوت بخشی و جوان سازی گیاه پرچینی نظیر "برگ نو" و سایر گونه های گیاهی اجرا می گردد، به صورت اصولی نسبت به کف بر کردن گیاهان و حذف شاخه و چوبهای خشک و خشبی شده که دارای آوندهای چوبی و آبکش مسدود شده است، اقدام می‌شود.
جوادیان بیان داشت: پس از گذشت مدتی ساقه های جوان و شاداب تر جایگزین خواهند شد که علاوه بر این کاهش چشم گیر مصرف آب از دیگر فواید اجرای این طرح است.
وی خاطرنشان کرد: تمام تصمیمات ویژه در حوزه فضای سبز، نظیر طرح های کاشت، انتخاب گونه های گیاهی، نوع سیستم های آبیاری، هرس گیاهان و درختان و... در کمیته‎‌های تخصصی توسط کارشناسان با تجربه و دارای تحصیلات عالی در حوزه فضای سبز اتخاذ می گردد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciywaq.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما