جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۱
کد مطلب : 60518
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

راهيابي 3 فرنگي‌كار قم به تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم از راهيابي سه تن از كشتي‌گيران فرنگي‌كار قم به اردوي تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان ايران خبر داد.
راهيابي 3 فرنگي‌كار قم به تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان
راهيابي 3 فرنگي‌كار قم به تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان

نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد
راهيابي 3 فرنگي‌كار قم به تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان
نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم از راهيابي سه تن از كشتي‌گيران فرنگي‌كار قم به اردوي تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان ايران خبر داد.

به گزرش قم نیوز احمد رضایی امروز اظهار کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان روزهای دوم تا دوازدهم اسفند ماه به میزبانی هیأت کرمان در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود  و علیرضا نجاتی و محمدرضا رضایی دو نماینده کشتی قم در این اردو خواهند بود.

وی اضافه کرد: نخستین مرحله اردوی تدارکاتی کشتی‌گیران فرنگی‌کار جوان، طبق برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی بعد از پایان رقابت‌های انتخابی تا دوازدهم اسفند جریان خواهد داشت و کشتی‌گیران فرنگی‌کار قم در اوزان 60 و 82 کیلوگرم این اردو برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی تلاش می‌کنند.

نایب‌رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان و مدال برنز پیکارهای قهرمانی آسیا نماینده کشتی قم است، ضمن اینکه در وزن 82 کیلوگرم محمدرضا رضایی قهرمان کشور در اردوی تیم ملی حضور می‌یابد.

وی با اشاره به عملکرد این دو کشتی‌گیر در انتخابی اخیر تیم ملی، بیان کرد: علیرضا نجاتی و محمدرضا رضایی در پیکارهای گزینشی تیم ملی جوانان که نیمه بهمن ماه در شهر سیرجان به انجام رسید به ترتیب مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی این اوزان را کسب کردند.

رضایی سپس به تشکیل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با حضور یک فرنگی‌کار قم اشاره و ابراز کرد: اردوی تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی نیز تا دوازدهم اسفند ماه در تهران تشکیل می‌شود و از بین نخبه‌های کشتی فرنگی قم امیر عبدی در این اردو حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: عبدی فرنگی‌کار وزن 51 کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان است و اردوی این تیم در سالن مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران برگزار می‌شود، در حالی که امیر عبدی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سیرجان عنوان سومی را از آن  خود کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoiem.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما