جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 60520
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی نماینده آیت الله سیستانی، در آلمان برگزار شد

قم نيوز : حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را در حسینیه امّ البنین و حسینیه الجوادین در کشور آلمان با حضور جمع زیادی از اقلیت های اسلامی برگزار کرد.
مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی نماینده آیت الله سیستانی، در آلمان برگزار شد
مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی نماینده آیت الله سیستانی، در آلمان برگزار شد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را در خسینیه امّ البنین و حسینیه الجوادین در کشور آلمان با حضور جمع زیادی از اقلیت های اسلامی برگزار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری با استناد به آیات قرآن و احادیث نبوی در خصوص جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) و فضائل و عصمت ایشان سخنرانی کرد و گفت: خداوند متعال رضایت خود را در گرو رضایت حضرت زهرا(ع) دانسته است و دو مذهب بر این حدیث اتفاق نظر دارند.

وی در سخنان خود به دعای «اللهم إني اسئلک بفاطمة و أبیها و بعلها و بنیها و السرّ المستودع فیها» پرداخت و گفت: عظمت و اهمیت حضرت زهرا (س) به اندازه ای است که وسیله توسل به خداوند، رفع حاجات و تسهیل امور دشوار قرار گرفته است و هیچ کس نمی تواند به حقیقت و عمق آن پی ببرد.

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری افزود: هر انسانی به اندازه عقل و سطح اندیشه و وسعت ظرفیتش برای پذیرش حقایق هستی و اسرار آن، از عظمت حضرت زهرا (س) درک می کند.

وی ادامه داد: برخی حضرت فاطمه (س) را مادر یا همسر نمونه می دانند و برخی ایشان را الگوی زنان. همه این ها به اندازه فهم و شعور است که از آن برخوردارند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxpqe.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما