کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تله‌گذاری تاکسیرانی برای رانندگان اسنپ در قم / تلاشی جدید برای ناراضی‌سازی در جریان است

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 4 اسفند 1396 ساعت 0:00

شهرداری قم شمشیر را از روی برای مردم بسته است و در اقدامی ناجوانمردانه با تله گذاری برای راننندگان اسنپ اقدام به تحویل آنها به راهنمایی رانندگی برای جریمه کردن می‌کند.


به گزارش قم نیوز در این رکود اقتصادی و ورشکستگی کارخانه‌ها و بیکاری مردم، شهرداری قم نیز کمر به بریدن نان مردم بسته است و با بهانه غیر قانونی بودن تاکسی های آنلاین، با تله گذاری برای رانندگان اسنپ اقدام به جریمه کردن آنها می کند.

زمانی طولانی ای از ماجرای مرگ راننده وانت قمی که پس از بحث و درگیری کلامی با ماموران سد معبر شهرداری فوت کرد، نمی گذرد،‌ راننده ای که برای تامین معاش خود به دستفروشی با وانت رو آورده بود و از سوی شهرداری برای این کار تحت فشار قرار گرفته بود. حالا شهرداری راه دیگری را برای تحت فشار گذاشتن مردم یافته است و آن تله گذاشتن برای رانندگان اسنپ و جریمه شدن آن ها توسط راهنمایی رانندگی است.

به گزارش شاهدان عینی، ماموران تاکسیرانی در پمپ گاز انصار درخواست خودروی اسنپ می‌دهند و وقتی راننده‌ای سفر را قبول می‌کند، به علت نداشتن مجوز حمل و نقل توسط راهنمایی رانندگی جریمه می‌‌شود.

استناد راهنمایی رانندگی به قانون منسوخ ممنوعیت فعالیت خودروهای شخصی به عنوان خودروی حمل مسافر است اما جای این سوال مطرح است که چرا ناجا با خواسته غیر منطقی تاکسیرانی برای جریمه مردم همراه می‌شود؟

آيا این فشار آوردن به مردم در آستانه عید و بیکار کردن خیل عظیمی از شهروندان قمی، در این فشار اقتصادی، عقلانی و منطقی است؟

به نظر می‌رسد تاکسیرانی برای حفظ موجودیت خود و تضمین سود خود که از قبل رانندگان زحمت کش تاکسی است، دست به هر کاری می‌زند اما ناجا هم در این فعالیت باید با آن‌ها همراهی کند؟

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 60523

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60523/تله-گذاری-تاکسیرانی-رانندگان-اسنپ-قم-تلاشی-جدید-ناراضی-سازی-جریان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir