قم نيوز : شهرداری قم شمشیر را از روی برای مردم بسته است و در اقدامی ناجوانمردانه با تله گذاری برای راننندگان اسنپ اقدام به تحویل آنها به راهنمایی رانندگی برای جریمه کردن می‌کند.
تله‌گذاری تاکسیرانی برای رانندگان اسنپ در قم / تلاشی جدید برای ناراضی‌سازی در جریان است
به گزارش قم نیوز در این رکود اقتصادی و ورشکستگی کارخانه‌ها و بیکاری مردم، شهرداری قم نیز کمر به بریدن نان مردم بسته است و با بهانه غیر قانونی بودن تاکسی های آنلاین، با تله گذاری برای رانندگان اسنپ اقدام به جریمه کردن آنها می کند.

زمانی طولانی ای از ماجرای مرگ راننده وانت قمی که پس از بحث و درگیری کلامی با ماموران سد معبر شهرداری فوت کرد، نمی گذرد،‌ راننده ای که برای تامین معاش خود به دستفروشی با وانت رو آورده بود و از سوی شهرداری برای این کار تحت فشار قرار گرفته بود. حالا شهرداری راه دیگری را برای تحت فشار گذاشتن مردم یافته است و آن تله گذاشتن برای رانندگان اسنپ و جریمه شدن آن ها توسط راهنمایی رانندگی است.

به گزارش شاهدان عینی، ماموران تاکسیرانی در پمپ گاز انصار درخواست خودروی اسنپ می‌دهند و وقتی راننده‌ای سفر را قبول می‌کند، به علت نداشتن مجوز حمل و نقل توسط راهنمایی رانندگی جریمه می‌‌شود.

استناد راهنمایی رانندگی به قانون منسوخ ممنوعیت فعالیت خودروهای شخصی به عنوان خودروی حمل مسافر است اما جای این سوال مطرح است که چرا ناجا با خواسته غیر منطقی تاکسیرانی برای جریمه مردم همراه می‌شود؟

آيا این فشار آوردن به مردم در آستانه عید و بیکار کردن خیل عظیمی از شهروندان قمی، در این فشار اقتصادی، عقلانی و منطقی است؟

به نظر می‌رسد تاکسیرانی برای حفظ موجودیت خود و تضمین سود خود که از قبل رانندگان زحمت کش تاکسی است، دست به هر کاری می‌زند اما ناجا هم در این فعالیت باید با آن‌ها همراهی کند؟

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcfmtdv.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

راننده تاکسی
سلام علیکم ورحمت الله
واقعا که شما چه ادم های بی منطقی هستید

مسافرکشی با خودروی شخصی در تهران ممنوع شد

https://www.afkarnews.com/fa/tiny/news-525751

توی این شهر قم ۶۰۰۰ تاکسی وجدود دارد ۱۰/۰۰۰ تاکسیران هست بجز تاکسی تلفنی های محلی
یعنی ۱۰/۰۰۰ خانواده دارن امرار معاش میکنند که شب عید شون رو همین ماشین های اینترنتی که دارند برای یک شرکت کار میکنند و سودش داره توی جیب اونها میره و راننده هاش دارند ضرر میکنند و هم به ما تاکسیرانان ضربه میزنند اینگونه دارید مسئولین شهر رو زیر سؤال میبرید ؟
ما تاکسی ها با نرخ شورای شهر داریم کار میکنیم زیر مخارجمون موندیم قصد هامون عقبه ، توان تعویض ماشین هامون رو نداریم ، چگونه اینها جواب گوی مخارجشون خواهند بود که شما اینگونه دارید از شرکت دفاع میکنید
ما راننده های تاکسی با تکنولوژی مشکل نداریم با بی قانونی مشکل داریم
لطفا کمی تفکر
تاکسیرانی پس از 40 سال خودش را به روز نکرده ما چه گناهی کرده ایم.
شرکت اسنپ چه سودی میبره که سودش مال شرکته و راننده هاش متضرر؟؟؟؟ ما(مسافر) که پول را نقدا به راننده میدهیم!!!!
راننده های تاکسی به جای اینکه با اسنپ مخالفت کنند باید بروند از شرکت تاکسیرانی شکایت کنند که بعد از 40 سال البته فقط بعد از انقلابش، حالا قبل از انقلاب هیچی!! وضعیتشان سامان نگرفته است.
من خودم راننده هایی را میشناسم که برای رفت و امد خانواده شان از اسنپ استفاده میکنند. یعنی انجایی که به سودمان باشد اسنپ خوب است و انجایی که به ضررمان باشد اسنپ بد است
زنگ میزنیم تاکسی تلفنی، از یک کیلومترمانده به مبدا تاکسیمترش را میزند!!!! رویمان نمیشود بهش بگوییم آقا این چه کاره!!!
روی تاکسیمترش لنگ انداخته تا مبلغ را شما نبینی، بعد که رسیدی مقصد میگوید فلان مبلغ، بهش چی بگیم؟ اعصابمان را که از سر راه نیاورده ایم. یکی از این تاکسی تلفنیها تقریبا تمام تاکسیهایش این کار را میکنند.
یکی میگوید تاکسیمترم خراب است، آن یکی میگوید تاکسیمترم کم میاندازد و .... خوب من مسافر چه گناهی کرده ام. ما هم یکی هستیم مثل شما و سعی در مدیریت هزینه مان دارم
تقریبا تمام تاکسی بیسیم های خانم از تاکسیمتر استفاده نمیکنند و مبلغ را هم زیاد میگیرند.
امتحانش مجانی است.
زنگ میزنیم تاکسی بیسیم یک موقعی با 20 دقیقه تاخیر میاید و شما با خانواده معطل مانده اید!!!
توی این وضعیت چرا مردم از اسنپ که زمان رسیدن به مبدا را از روی برنامه میتوانید بفهمید و مبلغ واضح و روشن هست استفاده نکنند؟؟؟؟
لطفا نظراتم را ثبت کن تا هم شکایتی باشد از دیر آمدن تاکسیها، استفاده نکردن از تاکسیمتر(مخصوصا بانوان)، زود روشن کردن تاکسیمتر و ... و همچنین از بی مسئولیتی شرکت تاکسیرانی و بی کفایتی در مقابل پیشرفت تکنولوژی و عدم تعهد و سرویس مناسب به تاکسی دارها(مثل فروشگاه های زنجیره ای، تعمیرگاه ، مکانیکی،بیمه،لوازم ماشین و ... برای تاکسی دارها)
کسی با تاکسی مخالف نیست. اگر هم کسی باید ناراحت باشد آژانس های تاکسی تلفنی هستند نه شما.
رای اکثر مردم به اسنپ موافق است. یک میلیون نفر خرجشان پایین آمده. خدا را شکر . قبلا جرات نداشتیم تاکسی بگیریم اندازه خون باباش کرایه دربست می گرفت. جالب اینجاست که زن و بچه خود تاکسی رانان هم استپ می گیرند.