جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : 60524
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت گلف استان قم خبر داد

معرفي نفرات برتر پيكارهاي گلف بانوان قم

اعزام قمي‌ها به جام زنده‌ياد حسين‌پور
قم نيوز : رئيس هیأت گلف استان قم از برگزاري پيكارهاي گلف بانوان جام فجر در قم و معرفي نفرات اول تا سوم اين مسابقات خبر داد.
معرفي نفرات برتر پيكارهاي گلف بانوان قم / اعزام قمي‌ها به جام زنده‌ياد حسين‌پور
معرفي نفرات برتر پيكارهاي گلف بانوان قم / اعزام قمي‌ها به جام زنده‌ياد حسين‌پور
به گزارش قم نیوز رضا دلاوری اظهار کرد: پیکارهای گلف بانوان استان قم از جمله برنامه‌های هیأت به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که با عنوان جام فجر در زمین گلف بوستان تفریحی ورزشی غدیر قم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی افزود: شرکت کنندگان در این رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر در 9 زمین با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام فاطمه ضرغام‌فیروزی بالاتر از دیگر رقبای خود با اسکور 44 به مقام قهرمانی دست یافت، راحله لطفی با اسکور  45 روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت و الهام محمدی با اسکور 45 سوم شد، ضمن اینکه در پایان این پیکارها با اهدای لوح و هدایایی از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

رئیس هیأت گلف استان قم در ادامه به برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری مسابقات انتخابی گلف مردان قم اشاره و بیان کرد: این مسابقات با هدف شناخت نفرات برتر گلف قم به منظور تشکیل تیم منتخب هیأت برای اعزام به مسابقات گلف جام مرحوم حسین‌پور برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این رقابت‌ها در زمین‌ گلف باشگاه انقلاب تهران برنامه‌ریزی شده و نفرات برتر به مسابقات گلف جام زنده‌یاد حسین‌پور اعزام می‌شود، جامی که هر ساله با حضور برترین‌های گلف ایران به میزبانی شهر مسجد سلیمان استان خوزستان برگزار خواهد شد.

دلاوری اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسوولان مسابقات جام قهرمان فقید گلف ایران زنده‌یاد شهباز حسین‌پور، هفدهمین دوره این مسابقات روزهای هشتم تا یازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود و نمایندگان قم نیز با انگیزه کسب عناوین برتر اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه دیدارهای دور برگشت لیگ گلف بانوان ایران روزهای 31 فروردین تا چهارم اردیبهشت در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود، افزود: در دوره مربیگری درجه سه مینی‌گلف کشور که در اصفهان برگزار شد، مهسا یزدانی‌فرد و حسام‌الدین هاشمی نمایندگان استان قم بودند.

رئیس هیأت گلف استان قم در پایان اظهار کرد: این دوره مربیگری با حضور گلف‌بازان و مینی‌گلف بازان استان‌های سراسر کشور، به شکل صورت تئوری و عملی برگزار شد و افراد در صورت کسب نمرات و امتیازات لازم موفق به کسب مدرک مربیگری درجه سه مینی‌گلف کشور خواهند شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtn93.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما