جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 60525
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 60 رزمي‌كار صورت گرفت

كانون بسيج قهرمان جوجيتسو قم شد

معرفي برترين‌ها در 4 رده سني
قم نيوز : رقابت‌هاي جوجيتسو قهرماني استان قم با پايان پيكار 60 جودوكار رده‌هاي سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برترين‌هاي خود را شناخت.
كانون بسيج قهرمان جوجيتسو قم شد / معرفي برترين‌ها در 4 رده سني
كانون بسيج قهرمان جوجيتسو قم شد / معرفي برترين‌ها در 4 رده سني
به گزارش قم نیوز مسابقات قهرمانی جوجیتسو استان قم در حضور رئیس هیات ورزش‌های رزمی، رئیس شورای فنی این هیات و با رقابت تعداد 60 رزمی‌کار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان‌، جوانان و بزرگسالان به میزبانی باشگاه وحید قم به انجام رسید.

در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر هر وزن حکم و مدال همراه با جوایز نفیس از سوی هیات ورزش‌های رزمی استان قم  اهدا شد، در حالی که مسوولیت برگزاری مسابقات را مرتضی شیخی نماینده جوجیتسو و کوبودو قم بر عهده داشت و رقابت‌ها از سطح کیفی بالایی برخوردار بود.

رده سنی نونهالان این مسابقات در اوزان منهای 27، 34، 39 و 45 کیلوگرم به انجام رسید که در وزن منهای 27 کیلوگرم علی عزیزیان هنرمند، امیر محققی و محمود ابراهیم‌گل اول تا سوم شدند و همین عناوین در وزن منهای 34 کیلوگرم به ترتیب به مهدی اعلایی، علی مربویا و هاشم گل‌باشی رسید.

در وزن منهای 39 کیلوگرم این رده سنی نونهالان رقابت‌ها امیر حیدری، محمدجواد عباسی و مهدی شیخی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و در وزن منهای 45 کیلوگرم امیرطاها شیخی، رضا جعفری و مهدی جوزدانی بالاتر از دیگر رقبای خود روی سکوهای برتر ایستادند.

مسابقات رده سنی نوجوانان در اوزان منهای 50، 55، 60، 65، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم برگزار شد و در وزن منهای 50 کیلوگرم روح‌الله زارعی، ابوالفضل نوری و علی شوکت اول تا سوم شدند و این عناوین در وزن منهای 55 کیلوگرم به مهدی حیدری، محمدهادی حکیمیان و امین خزایی رسید.

در وزن منهای 60 کیلوگرم حسن مختارزاده، ابوالفضل عبادی و محمد البکه، وزن منهای 65 کیلوگرم امیرحسین نوبهاری، محمدمهدی قزاقی و محمد شیخی، وزن منهای 80 کیلوگرم علیرضا قبادیان، عباس فردمنش و علیرضا زند و در وزن به اضافه 80 کیلوگرم مهدی بیات، ابوالفضل شفیعی و حسین سلیمانی روی سکوهای برتر جای گرفتند.

پیکارهای رده سنی جوانان جوجیتسو قم در اوزان منهای 63، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم برگزار شد و در وزن منهای 63 کیلوگرم هادی شیخی، محمدمهدی حکیمیان و محمدامین حمیدی، منهای 80 کیلوگرم مهدی شیخی و علی اسلامی و در وزن به اضافه 80 کیلوگرم سیدنبی موسوی و مهدی بیگ‌زاده رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

رقابت‌های رده سنی بزرگسالان در اوزان منهای 63، 74، 81، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم برگزار شد و در وزن منهای 63 کیلوگرم مهدی شوندی، محمد علوی و علی محمدی، وزن 74 کیلوگرم علی‌اصغر صابری ارجمند، مهدی بیگدلی و احمد عزتی، وزن 81 کیلوگرم محمدصادق مرادی، محمود پاک‌نژاد و سجاد امیری، وزن 90 کیلوگرم مهدی ذبیحی، امیر اسلامی و ابراهیم جواهری و وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم سیدمهدی قافله‌باشی و سیدجعفر موسوی روی سکو رفتند.

در بخش نمایشی رشته کوبودو سلاح سرد به ترتیب امیر حیدری، حسن نظری، امیرحسین ساریج‌لو و محسن رحیم‌پور اول تا شوم مشترک را کسب کردند و در بخش نمایشی هنرهای تیمی، رتبه نخست به تیم مهدی عباسی و ابوالفضل برقراری، رتبه دوم به تیم محمدمهدی حکیمیان و محمد علوی و رتبه سوم به تیم سیدمهدی قافله‌باشی و سیدجعفر موسوی رسید و در رده‌بندی نهایی تیم‌های باشگاه کانون بسیج، باشگاه فرهنگی ورزشی وحید و باشگاه سپند اول تا سوم شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmmn-.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما