جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 60526
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم خبر داد

دعوت بانوي كريكت قم براي اعزام به مسابقات آسيايي 2018

قم نيوز : رئيس هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم از دعوت بانوي كريكت قم به اردوي انتخابي تيم ملي كريكت زنان ايران براي اعزام به مسابقات اسيايي 2018 خبر داد.
دعوت بانوي كريكت قم براي اعزام به مسابقات آسيايي 2018
دعوت بانوي كريكت قم براي اعزام به مسابقات آسيايي 2018
به گزارش قم نیوز سعید توکلی امروز اظهار کرد: کریکت در کنار رشته‌هایی نظیر سافت‌بال، طناب‌کشی، فوتبال روی‌میز، جهت‌یابی، بیس‌بال، راگبی، دارت، فلوربال و چند رشته دیگر از جمله ورزش‌های زیر مجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به فعالیت کریکت به عنوان یک از رشته‌های جذاب زیر مجموعه این هیات، بیان کرد: در شرایطی که کادر فنی تیم ملی کریکت بانوان ایران برای تشکیل اردوی این تیم به منظور اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی سال آینده برنامه‌ریزی کرده، خوشبختانه یکی از بانوان کریکت قم نیز به اردو دعوت شده است.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به دعوت 45 کریکت‌باز به این اردو، بیان کرد: این نخستین اردوی انتخابی تیم ملی کریکت بانوان ایران است که به میزبانی هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان برگزار می‌شود و ورزشکاران 9 استان در اردو هستند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل نخستین اولین اردوی انتخابی تیم ملی کریکت بانوان، انتخاب برترین‌های این رشته به منظور حضور پرقدرت تیم ملی زنان ایران در مسابقات آسیایی 2018 است و این اردو به مدت سه روز در مجموعه ورزشی تختی اصفهان برگزار می‌شود.

توکلی بیان کرد: برای این اردو ورزشکارانی از استان‌های بوشهر، خراسان‌رضوی، کرمان، گلستان، کرمانشاه، فارس، سیستان و بلوچستان، تهران و لرستان دعوت شده‌اند و از قم مریم محمدزاده در کنار دیگر ملی‌پوشان برای به دست آوردن سهمیه تیم ملی تلاش می‌کند.

وی با بین اینکه بوشهر، کرمان و خراسان‌رضوی در این اردو بیشترین سهمیه را دارند، افزود: فهیمه خادم ابوالفضل، فریبا حیدری، زهرا ملاح‌زاده، نیلوفر بارویه، رویا کاهنی، هانیه دریانورد و کیمیا میرک‌نژاد از بوشهر به همراه نسترن پای‌بست، زهرا ده‌مرده، هانیه گلزاری، سینا هاشمی‌زهی، الهام قربانی و نسیمه رهشتایی از خراسان‌رضوی در این اردو حضور یافته‌اند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم ابراز کرد: همچنین سوده لشکری، ناهید حکیمیان، فریبا مهدی‌آبادی، مریم غلام‌علی‌پور، مهدیه سلطانی، یلدا شکور و پریسا افضلی از کرمان، زهرا مخدوم، مونا قائی، سارا شهبازی، سمیه صحراپور و فاطمه میش‌مست از گلستان دیگر حاضرین در این اردو هستند.

وی بیان کرد: مینا دلفایی، صفورا زیوری و سحر حیدری از کرمانشاه، مرجان مشکل‌گشا، نجمه حدادی و منا دشت‌بانی از فارس، عصمت نارویی، رعنا مغنی، نرگس شهرکی، انسیه سپاهی و ستاره ده‌مرده از سیستان و بلوچستان، الناز پروین، مائده طهماسبی، آویده گیلانی، مونا کرمی و مهتاب عظیمی از تهران و مریم صباغ و صدیقه هلاکویی از اصفهان به همراه صدیقه منصوری از لرستان رقبای مریم محمدزاده ملی‌پوش کریکت قم برای کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های آسیایی 2018 محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqwaq.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما