جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 60528
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان قم مطرح کرد

برقراری تعامل مطلوب بین مجریان نمایشگاه کتاب دین و ناشران

شکوه نمایشگاه کتاب کم نظیر است
قم نيوز : مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان قم گفت: خوشبختانه تعامل مطلوب بین مجریان نمایشگاه کتاب دین و ناشران شکل گرفته است و این نمایشگاه در نهایت نظم در حال برگزاری است و استقبال گسترده مردم نیز موید این مهم است.
برقراری تعامل مطلوب بین مجریان نمایشگاه کتاب دین و ناشران/ شکوه نمایشگاه کتاب کم نظیر است
برقراری تعامل مطلوب بین مجریان نمایشگاه کتاب دین و ناشران/ شکوه نمایشگاه کتاب کم نظیر است

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان قم مطرح کرد
برقراری تعامل مطلوب بین مجریان نمایشگاه کتاب دین و ناشران/ شکوه نمایشگاه کتاب کم نظیر است
مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان قم گفت: خوشبختانه تعامل مطلوب بین مجریان نمایشگاه کتاب دین و ناشران شکل گرفته است و این نمایشگاه در نهایت نظم در حال برگزاری است و استقبال گسترده مردم نیز موید این مهم است.

به گزارش قم نیوز سیدمحمود حسینی پنجشنبه شب در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه این دوره از نمایشگاه با توجه به تغییر به وجود آمده در محل برگزاری نمایشگاه و انتقال آن به مصلای قدس با استقبال بسیار گسترده مخاطبان تخصصی و عمومی روبه رو شد و در روزهای باقیمانده از نمایشگاه شاهد افزایش میزان استقبال هستیم.

وی با اشاره به اینکه این دوره از نمایشگاه در دو بخش ناشران تخصصی حوزه دین و همچنین ناشران استان برگزار شده است بیان کرد: این همزمانی موجب شده است که به عموم نیاز مخاطبان پاسخ داده شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان قم گفت: در روزهای اخیر با درخواست‌های متعدد برای تمدید نمایشگاه از سوی عموم مخاطبان و همچنین شخصیت‌های بازدیدکننده روبه رو شده ایم هرچند با توجه به هماهنگی به عمل آمده با ستاد نماز جمعه و دیگر نهادهای مسؤول چنین امکانی وجود ندارد ولی این استقبال موجب شده است که عزم ما برای برگزاری دوره آینده نمایشگاه بیش از پیش جزم باشد.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم، شخصیت‌های برجسته حوزی و همچنین مسؤولان کشوری و لشکری از نمایشگاه بازدید کرده اند خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور حضرت آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید و سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در طول زمان برگزاری نمایشگاه نیز شاهد حضور آیت الله مومن نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، آیت الله مقتدایی نایب رئیس جامعه مدرسین، آیت الله شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی، آیت الله علوی بروجردی استاد برجسته حوزه علمیه، احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات بودیم.

حسینی با اشاره به اینکه بین مجریان برگزاری نمایشگاه و همچنین ناشران شرکت کننده تعامل و هماهنگی خوبی پیش از برگزاری نمایشگاه و در حین برگزاری نمایشگاه شکل گرفته است و نمایشگاه بین المللی کتاب دین و نمایشگاه کتاب استانی در نهایت نظم در حال برگزاری است بیان کرد: متاسفانه برخی از حاشیه سازی‌ها در خصوص عدم هماهنگی با یک ناشر طی روزهای اخیر در فضای مجازی مطرح شده است، که چنین امری از سوی ستاد اجرایی تکذیب می شود و پیگیری لازم از سوی عوامل اجرایی برای حضور این ناشر در نمایشگاه نیز به نتیجه نرسید.

وی به حضور ناشران بین المللی و همچنین ناشرانی از شهرهای مختلف در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، ناشران شرکت کننده در نمایشگاه رضایت کامل را از روند برگزاری داشته اند و این مسئله مایه مباهات است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaamni.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما