شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : 60540
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم خبر داد

دعوت پولاد مرد طلایی قم به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری

قم نيوز : سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم گفت: پولاد مرد طلایی قم با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان ایران دعوت شد.
دعوت پولاد مرد طلایی قم به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری
دعوت پولاد مرد طلایی قم به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری
به گزارش قم نیوز یوسف کرمی امروز اظهار کرد: بعد از پایان پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی بزرگسالان ایران که با درخشش یکی از نمایندگان هیأت وزنه‌برداری استان قم یعنی امیرحسین ناظم‌الرعایا همراه بود، اکنون این وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

وی با بیان اینکه مرحله نخست از اردوهای پیش‌بینی شده برای تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان از امروز آغاز می‌شود، اضافه کرد: ناظم‌الرعایا در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در دسته سنگین وزن بالاتر از دیگر رقبای خود در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب به مقام قهرمانی و نشان طلای ایران دست یافت.

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری، اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان با هدف کسب آمادگی بیشتر اعضای این تیم به منظور حضوری پرقدرت در دو رویداد برون‌مرزی سال آینده برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان وزنه‌برداری کشورمان در سال 1397 ابتدا باید در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی به میدان بروند و سپس در مسابقات قهرمانی جهان با حریفان خود به رقابت بپردازند، به همین منظور از امروز اردوی سه هفته‌ای این تیم تشکیل می‌شود.

کرمی ابراز کرد: اردوی ملی‌پوشان تیم بزرگسالان وزنه‌برداری ایران تا 25 اسفندماه به طول خواهد انجامید و در این مرحله، با نظر محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی بزرگسالان تعداد 24 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و در قالب سه گروه در تمرینات حاضر خواهند شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس 15 وزنه‌بردار در گروه نخست روزهای چهارم تا بیست و پنجم اسفندماه در اردو حضور دارند و ناظم‌الرعایا نیز بعد از افتخار ارزشمند و ویژه‌ای که برای استان قم در مسابقات قهرمانی کشور به ارمغان آورد، با انگیزه به دست آوردن سهمیه اعزام به مسابقات برون‌مرزی سال آینده به اردو می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7n8p.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما