شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : 60541
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب مطرح کرد

برگزاری‌ نمایشگاه‌های کتاب گامی در مقابله با تهاجم فرهنگی

قم نيوز : فرمانده سپاه علی بن ابیطالب گفت: جنگ نرم ظرافت، حساسیت و خطرات بیشتری از جنگ سخت دارد بنابراین برگزاری نمایشگاه‌های کتاب برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمنان ضرورت دارد.
برگزاری‌ نمایشگاه‌های کتاب گامی در مقابله با تهاجم فرهنگی
برگزاری‌ نمایشگاه‌های کتاب گامی در مقابله با تهاجم فرهنگی
به گزارش قم نیوز سردار غلامرضا احمدی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم اظهار کرد: در حال حاضر که دشمن شبیخون، غارت و جنگ فرهنگی به راه انداخته است، انجام هر گونه فعالیت‌های فرهنگی از جمله برپایی نمایشگاه‌های کتاب ضروری است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و همواره در طول این سال‌ها، رویارویی تنگاتنگی با آمریکا و استکبار داشته‌ایم و خوشبختانه همواره در جنگ‌های سخت پیروزی شده‌ایم.

وی ادامه داد: دشمنان در همه توطئه‌ها و جنگ‌های سختی که علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند حتی کوچکترین پیروزی هم دست نیافتند، اما جنگ نرم ظرافت، حساسیت و خطرات بیشتری از جنگ سخت دارد بنابر این برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و هرگونه فعالیت فرهنگی دیگر برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمنان ضرورت دارد.

احمدی گفت: همه مردم جامعه باید خود را به سلاح علم مجهز کنند تا بتوانند در جنگ نفس‌گیر فرهنگی از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfytdv.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما