کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط موسسه فرهنگی دارالهدی

سالنامه هوشمند تربیتی اخلاقی خلق منتشر شد

خبرگزاری فارس , 5 اسفند 1396 ساعت 7:01

نخستین سالنامه هوشمند تربیتی اخلاقی خلق در سال 1397 با اشراف آیت الله ناصری‌اصفهانی توسط موسسه فرهنگی دارالهدی با محوریت محتوایی جدید با همکاری موسسه فناوری نوین منتشر شد.


به گزارش قم نیوز نخستین سالنامه هوشمند تربیتی اخلاقی خلق در سال 1397 با اشراف آیت الله ناصری‌اصفهانی توسط موسسه فرهنگی دارالهدی با محوریت محتوایی جدید با همکاری موسسه فناوری نوین منتشر شد.

بر این اساس، در نخستین سالنامه خلق صفحات مرتبط با روزهای زوج به مباحث آداب معاشرت اسلامی و مصادیق آن و در صفحات مرتبط با روزهای فرد به موضوعات مواعظ و حکایات اخلاقی تربیتی علما اختصاص یافته و در روزهای شنبه و جمعه هر هفته مطالب مرتبط با مهدویت عنوان شده است.

در این سالنامه به مباحثی مانند تاریخ نگاری زندگانی برخی از مشاهیر علمای دین به همراه تاریخ تولد و ارتحال آن‌ها، تعیین روزهای قمر در عقرب، درج احادیث تربیتی در هر صفحه و حکایات اخلاقی در پایان هر دو ماه، اشعار عرفانی اخلاقی، دستورالعمل‌های روایی و نکات اخلاقی بزرگان دینی اشاره شده است.

همچنین این سالنامه دارای یک صفحه پویا است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند فیلم، صوت و یا عکس مربوط به برخی از مطالب را بر روی تلفن همراه هوشمند خود بارگذاری کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 60545

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60545/سالنامه-هوشمند-تربیتی-اخلاقی-خلق-منتشر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir