شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 60546
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عالم لبنانی با حضور در نماز جمعه‌ پردیسان قم:

تابع رهبری ها و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب هستیم

قم نيوز : عضو مجلس مرکزی تجمع علماء مسلمین لبنان گفت: مقاومت و تجمع اسلامی لبنان که جزو تجمع علمای اسلامی هستند و شامل شیعیان، علمای شیعه و اهل سنت می باشند همگی تابع رهبری ها و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب هستیم.
تابع رهبری ها و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب هستیم
تابع رهبری ها و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب هستیم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین حمد فایز از علمای شیعه لبنان  امروز با شرکت در نماز جمعه پردیسان قم در سخنانی گفت: امیدوارم همگی با پیروزی فلسطین اشغالی بر صهیونیست ها و اسرائیل نماز جماعت امت اسلامی را به امامت حضرت ولیعصر در مسجد قدس اقامه خواهیم کرد.

این عالم لبنانی ضمن انتقال پیام درود و سلام از کشور لبنان به مردم شریف ایران، اظهار داشت: از سرزمین جهاد ، مجهادت و فداکاری ، از طرف جهادگران و فدائیان مسلمان به شما عزیزان و مسلمانان گرامی درود می فرستم.

این استاد حوزه علمیه  افزود: کشور لبنان ، کشور عزت و کرامت است که در زمینه های مختلف بر اسرائیل و صهیونیست پیروز شده و این پیروزی ها را مدیون حمایت بی دریغ مردم ایران می دانیم.

این عالم لبنانی بیان داشت: ما مردم مجاهد لبنانی مهربانی ها، حمایت ها و جانبداری های بی دریغ مردم ایران را فراموش نمی کنیم و ان شاءالله در معارف و مجاهدت هایی که در پیش رو داریم با کمک این ملت باز هم پیروز خواهیم شد.

وی در ادامه افزود: مقاومت بزرگی در لبنان وجود دارد که دستاوردهای زیادی را برای جهان اسلام به ارمغان آورده و با مراجعه به تاریخ مقاومت می توان فهمید این مقاومت اسلامی که اکنون در لبنان در جریان است، به رهبری های حضرت امام خمینی (ره) باز می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حمد فایز خاطر نشان کرد: مقاومت ها، فداکاری ها و دستاوردهای مردم لبنان را مدیون رهبری های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و حمایت های بی دریغ مردم ایران هستیم.

در ادامه تصریح کرد : ما در طی این مدت به تجربه های بزرگی دست یافته ایم و حقایق بزرگی را به دست آوردیم که همان مطالبی هستند که امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان داشته اند.

این عالم لبنانی با بیان این که تمام خیر در استفاده کردن از شمشیر و قدرت در برابر زورگویان جهان است، تاکید کرد: مقاومت و تجمع اسلامی لبنان که جزو تجمع علمای اسلامی هستند و شامل شیعیان، علمای شیعه و اهل سنت می باشند، همگی تابع رهبری ها و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی بیان داشت: ما شیعه و سنی بر این عهد هستیم که حامی قدرت اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی ایران باقی خواهیم ماند.

حجت الاسلام والمسلمین حمد فایز خطاب به مردم گفت: ما حامی شما هستیم همانگونه که شما حامی ما هستید و همه ما امت واحده هستیم و انشاءالله در این مسیر باقی خواهیم ماند تا این که رهبر معظم انقلاب پرچم این حکومت را به دستان حضرت ولیعصر (عج) بسپارند.

عضو مجلس مرکزی تجمع علماء مسلمین لبنان در پایان ابراز داشت: امیدوارم همگی با پیروزی فلسطین اشغالی بر صهیونیست ها و اسرائیل نماز جماعت امت اسلامی را به امامت حضرت ولیعصر(عج) در مسجد قدس اقامه خواهیم کرد.

 انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcaimni.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما