شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 60551
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کاراته قم خبر داد؛

درخشش کاراته کاهای قمی در مسابقات شوتوکان جام پایتخت

قم نيوز : رئیس هیئت کاراته استان قم از درخشش کاراته کاهای قمی در مسابقات شوتوکان جام پایتخت خبر داد.
درخشش کاراته کاهای قمی در مسابقات شوتوکان جام پایتخت
درخشش کاراته کاهای قمی در مسابقات شوتوکان جام پایتخت
به گزارش قم نیوز علیرضا برخورداری اظهار داشت: مسابقات کاراته بین المللی جام پایتخت سبک شوتوکان ski تحت عنوان  یادواره شهدای دهه فجر، روز جمعه در  تهران در بخش مردان پیگیری شد و تیم اعزامی از استان توانست در بخش کومیته نتایج درخشانی به دست بیاورد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۷ کاراته‌کای قمی در اوزان و رده‌های سنی مختلف روی سکو رفته و مدال کسب کردند که سهم مدال‌های طلای تیم کاراته استان قم از این رقابت‌ها  ۴ مدال از مجموع ۷ مدال کسب شده بود و ۲ نقره و یک برنز نیز برای کاراته کاهای توانمند قمی به دست آمد.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در این مسابقات حمید کریمی کاراته کای قمی یکی از طلایی‌های تیم اعزامی قم بود و توانست همراه با ابوالفضل گایینی صاحب گردن آویز طلا شود و مجید کریمی نیز در این رقابت به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کرد.

برخورداری بیان داشت: علاوه بر حمید کریمی و ابوالفضل گایینی، ۲ مدال طلای دیگر نیز برای کاراته قم به دست آمد و امیر نجفی و محمد امین یعقوبی موفق شدند صاحب عناوین نخست شوند و دانیال معارف وند نیز تنها مدال برنز کسب شده تیم قم در این رویداد را در تهران از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: مدال نقره محمد صفری، پایان بخش ۷ مدال مردان کاراته کای قم در این رقابت‌ها بود در حالی که پیش از این دختران کاراته کای قم نیز توانسته بودند در مسابقات جام پایتخت کسب مدال کنند و حضور کاراته قم در رویدادهای مختلف کشوری در سبک‌های مختلف همواره با درخشش و کسب مدال همراه بوده است.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: کاراته قم در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی پایه و رقابت درون اردویی نماینده دارد و امیدوار به تداوم حضور کاراته کاهای قم در بدنه تیم‌های ملی هستیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcgqn93.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

شهریار گنج خانلو
من در این مسابقه شرکت کرده بودم،خیلی مسابقات خوبی بود


با تشکر