يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 60564
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری

امكانات تفريحي و رفاهی بوستان جوان توسعه می یابد

قم نيوز : قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری گفت: توسعه امكانات تفريحي و رفاهي بوستان جوان در دستور كار قرار گرفته كه مي‌توان به قايقراني، كاياك، غواصي و ماهيگیري اشاره كرد.
امكانات تفريحي و رفاهی بوستان جوان توسعه می یابد
امكانات تفريحي و رفاهی بوستان جوان توسعه می یابد
به گزارش قم نیوز  محمدرضا معرفت با اشاره به امكانات بوستان جوان اظهار كرد: اين بوستان داراي امكاناتي مانند فضاي سبز، مكان‌هايي براي استراحت و تفريح شهروندان و استخر بزرگ است.

وي خاطرنشان كرد: اكنون با سرمايه‌گذار بخش خصوصي قراردادي منعقد شده تا در آن بخش لنجي از جنوب كشور منتقل كنند و اكنون طبقات لنج در حال نصب است تا به صورت رستوران لنج داخل درياچه باشد و به صورت جنبي نيز يك سري تفريحات آبي مانند قايقراني، كاياك، غواصي و ماهيگري در قرارداد پيش‌بيني شده است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با بيان اينكه سرمايه‌گذار در حال احداث مجموعه است گفت: 1.5 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري بخش خصوصي صورت گرفته است. امكانات در اين مجموعه در حال فراهم‌‌‌سازي است كه به محض تكميل افتتاحيه آن به اطلاع عموم مي‌رسد.

وي عنوان كرد: ايجاد امكاناتي مانند قايقراني، ماهیگيري و غواصي در قم منحصر به فرد است و بر اساس برنامه‌ريزي تا اوايل سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.

معرفت يادآور شد: ايجاد چنين اماكني زمينه تفرج را براي شهروندان فراهم مي‌كند و همچنين براي افزايش مدت اقامت توريست يكي از اماكني است كه مردم مي‌توانند اوقات فراغت خود را در اين مكان صرف كنند.
 

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcaymni.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما