کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملیات بقا به هفته پایانی موکول شد

بازگشت بی‌نتیجه صبا از برزیل

خبرگزاری فارس , 5 اسفند 1396 ساعت 18:30

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری فوق‌العاده تعیین کننده و سرنوشت‌ساز از لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم صنعت‌نفت آبادان تن به شکست داد.


به گزارش قم نیوز تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در تلاش برای حفظ خود در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور بازی هفته سیزدهم مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را برابر تیم صنعت‌نفت آبادان ملقب به برزیل فوتبال ایران برگزار کرد اما در پایان با سه گل شکست خورد.

نوجوانان صبای قم با این شرایط بعد از قطعی شدن سقوط تیم بزرگسالان صبا به لیگ دسته دوم فوتبال ایران و سقوط تیم امید صبا به لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور سومین گزینه سقوط از جمع چهار تیم زیر مجموعه باشگاه صبا در لیگ‌های فصل 97 – 1396 فوتبال باشگاه‌های کشور هستند.

مسابقه حساس صبای قم با صنعت‌نفت آبادان از هفته سیزدهم مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد و با برتری سه بر صفر نماینده خوزستان به پایان رسید که که این بازی برای نماینده فوتبال قم شرایط ویژه‌ای داشت و صبا برای بقا در لیگ محکوم به برد بود اما بدون امتیاز از میدان خارج شد.

مدیر تیم فوتبال نوجوانان صبای قم راجع به وضعیت این تیم و نتیجه‌ای که در دیدار صبا با صنعت‌نفت آبادان رقم خورد، اظهار کرد: حدود یک ماه از زمان تحویل گرفتن این تیم توسط اینجانب می‌گذرد که پنج بازی انجام دادیم و حاصل آن سه تساوی و دو شکست است.

موسی محمدی خاطرنشان کرد: هر دو شکست ما در بازی های خارج از خانه بوده، ضم اینکه در این مدت به دلیل تکمیل بودن لیست بازیکنان، هیچ بازیکنی در پست‌های مورد نیاز اضافه نشده و با توجه به تمامی مشکلات موجود، این تیم تا هفته پایانی امیدوار به بقا در لیگ برتر است.

وی در پایان اظهار کرد: به لطف خدا و با تلاش مربیان و بازیکنان، بازی پایانی که در قم برگزار خواهد شد را با یک پیروزی ارزشمند پشت‌سر گذاشته و سهمیه فوتبال قم برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را حفظ خواهیم کرد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 60573

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/60573/عملیات-بقا-هفته-پایانی-موکول

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir