شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 60577
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجرایی سپاه استان قم مطرح کرد

اعزام 20 هزار نفر از مردم قم به سفر راهیان نور در سال 96

قم نيوز : معاون اجرایی سپاه استان قم گفت: امسال قرار شد که 20 هزار نفر از استان به سفر معنوی راهیان نور اعزام شوند و از ابتدای سال 96 تاکنون 10 هزار نفر از مردم استان قم به سرزمین های نور اعزام شده اند.
اعزام 20 هزار نفر از مردم قم به سفر راهیان نور در سال 96
اعزام 20 هزار نفر از مردم قم به سفر راهیان نور در سال 96

معاون اجرایی سپاه استان قم مطرح کرد
اعزام 20 هزار نفر از مردم قم به سفر راهیان نور در سال 96
معاون اجرایی سپاه استان قم گفت: امسال قرار شد که 20 هزار نفر از استان به سفر معنوی راهیان نور اعزام شوند و از ابتدای سال 96 تاکنون 10 هزار نفر از مردم استان قم به سرزمین های نور اعزام شده اند.

به گزارش قم نیوز ستار احمدوند ظهر امروز در جلسه پشتیبانی ستاد راهیان نور استان قم در سالن جلسات فرمانداری قم با اشاره به سیاست‌های برنامه ششم توسعه اظهار کرد: در این برنامه پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌هایی با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت صورت گرفت است.

وی ادامه داد: در تدوین برنامه ششم توسعه در کنار تلاش برای توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور، هدف نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در ایران نیز مورد توجه بوده است.

معاون اجرایی سپاه استان قم افزود: رهبر معظم انقلاب توصیه‌های زیادی برای برگزاری برنامه راهیان نور داشته اند و در این راستا باید دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را برای اعزام اقشار مختلف مردم به این سفر معنوی داشته باشند.

احمدوند، تشکیل کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور استان قم را اقدامی در راستای عمل به قانون دانست و تصریح کرد: دولت براساس قانون ابلاغیه‌هایی را در مورد راهیان نور به دستگاه‌های اجرایی داشته است.

وی ادامه داد: وظیفه اداره کمیته اعزام و اسکان ستاد راهیان نور استان قم بر عهده سپاه استان است، فرمانداری قم هم کمیته پشتیبانی این ستاد را بر عهده گرفته است و برای برگزاری باشکوه این برنامه باید همه دستگاه‌های استانی همکاری لازم را داشته باشند.

معاون اجرایی سپاه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: امسال قرار شد که 20 هزار نفر از استان به سفر معنوی راهیان نور اعزام شوند، از ابتدای سال 96 تاکنون 10 هزار نفر از مردم استان قم به این سفر اعزام شده اند و در اسفندماه امسال نیز 10 هزار نفر دیگر از مردم استان به سفر معنوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefn8p.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما