شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 60583
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات نوجوانان کشور رقم خورد؛

یک پیروزی و ۲ شکست برای تیم هندبال قم

قم نيوز : رئیس هیئت هندبال استان قم از یک پیروزی و ۲ شکست تیم هندبال شهیدان علی عسگری قم در مسابقات نوجوانان کشور خبر داد.
یک پیروزی و ۲ شکست برای تیم هندبال قم
یک پیروزی و ۲ شکست برای تیم هندبال قم
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی اظهار داشت: رقابت‌های هندبال نوجوانان کشور در منطقه شمال کشور به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است اما تیم هندبال قم در این مسابقات نتوانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند که البته کسب جواز صعود را ملاک موفقیت این تیم نمی‌دانیم.

وی افزود: تیم هندبال شهیدان علی عسگری قم، یکی از ۹ تیم حاضر در این مسابقات بود که در گروه یک با تیم‌های خراسان رضوی، کرمانشاه و قزوین همگروه بود و پس از یک پیروزی در آغاز مسابقات با ۲ شکست در ادامه کار در گروه خود سوم شد و نتوانست راهی مرحله بعد شود.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: در این رقابت‌ها تیم شهیدا علی عسگری قم در اولین دیدار خود ۲۸ بر ۲۵ برابر تیم خراسان رضوی به پیروزی رسید اما در دومین مسابقه در یک بازی نزدیک با همین نتیجه برابر تیم هیئت قزوین نتیجه را واگذار کرد تا جدال صعود به بازی برابر تیم قدرتمند میزبان کشیده شود.

محمدخانی بیان داشت: در بازی سوم که روز جمعه در کرمانشاه برگزار شد سطح فنی تیم کرمانشاه به مراتب بالاتر بود و این تیم توانست ۳۱ بر ۲۱ تیم هندبال شهیدان علی عسگری قم را شکست ددهد البته بازیکنان تیم قم را نفرات نونهال و کم تجربه تشکیل می‌دادند و ترجیح داده شده تیمی به مسابقات اعزام شود که بتواند سال آینده با استفاده از تجربیات مسابقات فعلی، مدعی قهرمانی باشد.

وی عنوان کرد: هندبال قم در رده‌های سنی پایه بازیکنان خوبی در اختیار دارد و در رده سنی بزرگسالان نیز به دنبال حضور تیمی از قم در مسابقات دسته سوم کشور هستیم البته به این موضوع واقف هستیم که می‌توانیم حتی یک تیم پرتوان در دسته اول داشته باشیم اما مشکل اصلی ما نبود منابع مالی است.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: حضور قم در لیگ دسته اول هندبال مردان کشور و زمینه سازی برای بازگشت قم به لیگ برتر هندبال زنان کشور نیازمند جذب حامی مالی است که در این زمینه مشکلات زیادی وجود دارد اما از تلاش دست نمی‌کشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfsb0.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما